اپل واچ se 2

اپل واچ SE 2 با قیمت رقابتی معرفی شد

ساعت هوشمند اقتصادی اپل واچ SE 2 با پردازنده جدید S8، سیستم تشخیص تصادف و قابلیت پشتیبانی از LTE رونمایی شد.

ساعت مقرون به‌صرفه اپل واچ SE 2 به عنوان نسخه به‌روزرسانی شده نسل پیشین معرفی شد و مشتریانی را هدف قرار می‌دهد که بودجه محدودی دارند. در کنار اپل واچ سری 8 جدید، غول مستقر در کوپرتینو برای اولین بار در سال 2020، از نسخه SE اپل واچ رونمایی کرده است. مدل جدید اکنون به پردازنده S8 مجهز شده که در سری 8 اپل واچ نیز استفاده شده و 20 درصد سریع‌تر از نسل پیشین، یعنی مدل SE است. هم‌چنین اپل واچ SE 2 از نمایشگر بزرگتری در مقایسه با سری 3 بهره می‌برد که 30% بزرگ‌تر از این مدل قدیمی است.

اپل واچ se2

مهم‌تر از همه، از آنجایی‌که بالاخره شاهد خداحافظی غول فناوری با اپل واچ سری 3 هستیم، نسخه SE، به ارزان‌ترین ساعت هوشمند ساخت این شرکت تبدیل شده است. همراه با ویژگی‌های اصلی نسخه استاندارد اپل واچ، از جمله اعلان‌های ضربان قلب، تاریخچه AFib و Emergency SOS، در این نسخه، سیستم تشخیص تصادف نیز اضافه شده است.

اپل واچ اس ای 2

اپل واچ SE 2 در حد و اندازه‌ای مشابه با نسل پیشین است و نسخه کوچک آن 41 میلی‌متر و نسخه بزرک‌تر قابی برابر با 44 میلی‌متر دارد. قاب پشتی این ساعت هوشمند از نایلون کامپوزیت ساخته شده که آلایندگی محیط‌زیستی کم‌تری دارد و رنگ آن نیز با بقیه قاب در تطابق است.

قیمت اپل واچ se 2

این ساعت هوشمند اقتصادی، فاقد ویژگی‌های کلیدی مدل گران‌تر شامل نمایشگر همیشه روشن و ویژگی‌های مبتنی بر سلامتی نظیر اپلیکیشن اکسیژن خون یا نوار قلب است. به علاوه، حتی نسخه بزرگ‌تر 44 میلی‌متری آن از سری 8، ابعاد کوچک‌تری دارد.

نسل دوم اپل واچ se2

قیمت اپل واچ SE2

فریم اپل واچ se 2

علاوه بر افرادی که با بودجه‌ای کم‌تر، قصد خرید ساعت هوشمند اپل واچ را دارند، این شرکت مدل LTE اپل واچ SE را نیز برای آن دسته از والدینی عرضه کرده که برای فرزندان خود قصد دارند به‌جای آیفون، یک گجت جانبی تهیه کنند. اپل واچ SE 2 با قیمت 249 دلار در نسخه GPS و 299 دلار برای مدل GPS + Cellular عرضه خواهد شد. پیش‌سفارش این ساعت هوشمند از امروز آغاز می‌شود و تحویل آن به هفته‌های آینده موکول خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*