گلکسی S25 Ultra

گلکسی S25 Ultra سامسونگ از نظر ظاهری چه تفاوتی با S24 Ultra دارد + عکس

جدیدترین رندرهای منتشر شده از گلکسی S25 Ultra تفاوت‌های ظاهری این پرچمدار سامسونگ با S24 Ultra را به‌طور کامل نمایش می‌دهند. تفاوت‌ها کوچک، اما محسوس هستند.

شکی نیست که گلکسی S24 اولترا سامسونگ همچنان یکی از بهترین گوشی های پرچمدار بازار به شمار می‌رود و انتخاب اول برای بسیاری کاربران علاقمند به محصولات قدرتمند و همه‌فن‌حریف است. با این وجود نمی‌توان منکر این شد که طراحی سری گلکسی اس سامسونگ در ورطه تکرار افتاده و مدتی‌ست که جذابیتش را از دست داده است. به همین دلیل است که بسیاری کاربران انتظار دارند گلکسی S25 Ultra سامسونگ از نظر ظاهری تفاوت‌های معنادارای با S24 Ultra داشته باشد.

طی هفته‌های اخیر چندین تصویر رندر از گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده و نمای ظاهری آن را به تصویر کشیده است. بارزترین نکته در خصوص ظاهر این گوشی، لبه‌های خمیده‌تر این مدل است که آن را بسیار شبیه‌تر به مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس 24 خواهد کرد. در عین حال تفاوت‌های این گوشی پرچمدار نسبت به قبل تنها به حاشیه‌ها خلاصه نشده و المان‌های دیگر طراحی را نیز در بر می‌گیرد.

گلکسی S24 Ultra

گلکسی اس 24 اولترا

روز گذشته افشاگر سرشناس حوزه دستگاه‌های اندرویدی، Ice Universe، در اکانت X (توییتر) خود تصویری از گلکسی S25 Ultra را در کنار S24 Ultra به معرض نمایش گذاشت تا تفاوت‌های طراحی این دو بیشتر مشخص شود.

گلکسی S25 Ultra سامسونگ؛ متفاوت‌تر از S24 Ultra و شبیه‌تر به مدل Plus

رندرهای جدید منتشر شده از Ice Universe کاملا تاییدکننده شایعات پیشین پیرامون طراحی گلکسی اس 25 اولترا بوده و از حضور لبه‌های خمیده‌تر در آن حکایت دارند. این تغییر باعث راحت‌تر در دست جا شدن پرچمدار آینده سامسونگ خواهد شد.

این تفاوت‌ها البته همان‌طور که در بالا مشاهده می‌فرمایید چندان بزرگ و تاثیرگذار نیستند. با این وجود اگر رندرهای منتشر شده صحت داشته باشند می‌توان مطمئن شد که اس 25 اولترا ظاهری متفاوت از سه نسل گذشته خود داشته و محصولی منحصربفرد خواهد بود.

از طرف دیگر، کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش نیز دیگر نکته‌ای‌ست که از تصاویر مقایسه‌ای اخیر قابل درک است. از این طریق سامسونگ تصمیم دارد بدون اندازه گوشی، صفحه نمایش بزرگتری را در آن به کار ببرد. برخی اخبار به افزایش اندازه صفحه نمایش پرچمدار 2025 سامسونگ از 6.8 اینچ به 6.86 اینچ حکایت کرده‌اند.

به‌جز تغییرات ظاهری، می‌توان انتظار داشت که گلکسی S25 Ultra سامسونگ همچنین از تراشه‌ای قدرتمندتر برخوردار باشد و شارژدهی بهتری هم نسبت به نسل قبل ارائه دهد. اگر برنامه رونمایی سامسونگ از پرچمدارانش همچنان مثل قبل باشد، حتمالا ماه ژانویه 2025 مناسب‌ترین زمان برای معرفی این گوشی خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی اس ۲۵ اولترا باریک ترین پرچمدار سامسونگ خواهد بود گلکسی S25 اولترا بزرگترین صفحه نمایش را در میان گوشی های سامسونگ خواهد داشت 7 دلیل برای خرید گلکسی اس 24 اولترا و 3 دلیل برای اینکه منتظر S25 Ultra بمانیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*