فیلم Watch Dogs

فیلم Watch Dogs در راه است + جزئیات جدید

براساس اعلام یوبیسافت، مراحل تولید فیلم Watch Dogs به پایان رسیده است. با این حال تاریخ دقیق اکران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

با وجود آنکه شرکت یوبیسافت شکست سری بازی‌های واچ داگز در رقابت با غول‌هایی چون جی تی ای را پذیرفته و به نظر می‌رسد فعلاً قصد ساخت دنباله جدیدی را ندارد، اما به‌طور همزمان، پروژه ساخت فیلم سینمایی مبتنی بر این مجموعه با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت است.

پس از دو ماه فیلمبرداری، مراحل تولید فیلم سینمایی واچ داگز در استودیوهای یوبیسافت به پایان رسیده است. این شرکت در توییتی رسمی این خبر را با طرفداران به اشتراک گذاشت. با این وجود، تاریخ اکران این فیلم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و یوبیسافت تاکنون اطلاعات دقیقی در این باره منتشر نکرده است.

معرفی عوامل فیلم Watch Dogs

فیلم سینمایی Watch Dogs با وجود اینکه از کارگردان و نویسنده‌ای نسبتا ناشناخته بهره می‌برد، پتانسیل‌های جالبی دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده متیو توری است؛ کارگردانی که برای عموم مخاطبان سینما، به‌ویژه در آمریکا، چهره شناخته شده‌ای نیست. علاوه بر این، نگارش فیلمنامه را کریستی لی بلانک برعهده دارد که با وجود مشارکت در پروژه موفق Oxygen همچنان یک چهره نوظهور در صنعت فیلم‌سازی محسوب می‌شود.

فیلم Watch Dogs

در فیلم سینمایی Watch Dogs، تام بلیث (Tom Blyth) و سوفی وایلد (Sophie Wilde) در نقش‌های اصلی ظاهر می‌شوند. بلیث با بازی در پیش‌درآمد مجموعه هانگر گیمز به نام ، The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes، به شهرت رسید و سوفی وایلد نیز با فیلم ترسناک Talk to Me به جمع بازیگران مطرح پیوست.

علی‌رغم اینکه سری بازی‌های Watch Dogs توانسته به موفقیت تجاری چشمگیری دست یابد و بیش از ۵۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد، اما عملکرد ضعیف آخرین نسخه، Watch Dogs Legion، سایه‌ای از تردید بر آینده این فرنچایز انداخته است. به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت در حال حاضر تمایلی به ادامه این سری ندارد و ممکن است Watch Dogs Legion آخرین نسخه از این مجموعه باشد.

در گجت نیوز بخوانید
۱۰ تا از محبوب ترین فیلم های نتفلیکس در سپتامبر ۲۰۲۴ که باید ببینید هشتادویکمین جشنواره فیلم ونیز برگزیدگان خود را شناخت ماینکرفت هم به‌لطف جیسون موموآ بالاخره فیلم شد + اولین تریلر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*