رشد تاریخی بیت کوین

بیت کوین به سمت 92 هزار دلار شتاب می‌گیرد؛ رشد تاریخی در راه است؟

همزمان با عبور BitCoin از سطح روانی 60 هزار دلار، تحلیلگران راجع به پیش‌بینی قیمت 92 هزار دلاری و آغاز رشد تاریخی بیت کوین صحبت می‌کنند.

پس از چندین ماه حرکت نزولی، بیت کوین ممکن است برای یک رالی سه ماهه آماده شود و بعضی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت آن به بالای 92 هزار دلار می‌رسد. براساس الگوهای نمودار تاریخی پس از هاوینگ، قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال می‌تواند در آستانه یک صعود سه ماهه باشد.

رشد تاریخی بیت کوین در راه است؟

در مطلب پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا سال 2028، سناریوهای مختلف پیش روی این رمزارز را مورد بررسی قرار دادیم. به اعتقاد یکی از تحلیلگران معروف بازار، بیت‌ کوین اخیرا یک سطح حمایت کلیدی در نمودار هفتگی را مجددا آزمایش کرده که می‌تواند این رمزارز را برای یک رالی جذاب تا سقف 90 هزار دلار آماده کند. Tiatan of Crypto در توییتی نوشته است:

در چرخه‌های قبلی، زمانی که قیمت میانگین متحرک ساده 50 هفته‌ای را دوباره آزمایش کرد، حداقل 40 درصد شاهد افزایش بودیم و به طور متوسط جهش 71 درصدی داشتیم. اگر BTC از همین الان 71 درصد افزایش یابد، می‌تواند به محدوده 92 هزار دلار برسد.

رشد تاریخی بیت کوین

چارت هفتگی بیت کوین

بیت کوین در 14 سپتامبر، برای اولین بار از 30 آگوست، بالاتر از سطح روانی 60 هزار دلار معامله شد. براساس داده‌های Bitstamp، قیمت بیت کوین در یک روند نزولی بیش از سه ماهه قرار دارد و در این مدت بیش از 9 درصد اصلاح قیمتی داشته است.

رشد تاریخی بیت کوین

چارت سه ماهه بیت کوین

همچنین براساس داده‌های CoinGlass، سپتامبر از لحاظ تاریخی، ماه ضعیفی برای بیت کوین بوده و با میانگین بازدهی منفی 4.69 درصدی، این ارز دیجیتال را به نزولی‌ترین ماه از نظر میانگین بازدهی رسانده است. با این حال قیمت بیت کوین به طور تاریخی برای سه ماه متوالی بعد از روند نزولی سپتامبر افزایش یافته است.

رشد تاریخی بیت کوین

میانگین بازده ماهانه بیت کوین

بیشتر بخوانید:

معرفی ۵ ارز دیجیتال که این هفته باید زیر نظر داشت

آخرین فرصت خرید قبل از شکست بیت کوین

به گفته یکی از معامله گران محبوب ارزهای دیجیتال به نام مگ، اصلاح فعلی بیت کوین می‌تواند آخرین فرصت خرید بالقوه قبل از شروع یک رالی صعودی باشد. به گفته وی، بیت کوین پیش از اینکه تغییر جهت دهد، سه فرصت برای خرید خواهد داد. به عقیده این تاجر بزرگ، آخرین فرصت درست بعد از هاوینگ است و این می‌تواند آخرین شانس برای خرید BTC باشد.

رشد تاریخی بیت کوین

چرخه‌های هاوینگ بیت کوین

به اعتقاد پلتفرم تحلیلی چک میت، بیت کوین دقیقا به همان روشی که در دو چرخه صعودی قبلی دیدیم، عمل خواهد کرد. او در یک توییت که 14 سپتامبر منتشر کرده بود نوشت:

بیت کوین دقیقا در همان نقطه دو چرخه هاوینگ قبلی به لحاظ قیمتی قرار دارد. من مقایسه چرخه پایین را بیشتر ترجیح می‌دهم چرا که زمان روان شناختی لازم برای بهبود وضعیت سرمایه گذاران را توصیف می‌کند.

رشد تاریخی بیت کوین

با این حال، مرحله اضطراب بیت‌کوین می‌تواند پتانسیل ماه سپتامبر را برای آغاز رالی صعودی تهدید کند. نباید از یاد ببریم که نشست بعدی فدرال رزرو در 18 سپتامبر می‌تواند مثل یک کاتالیزور عمل کرده و باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و به ویژه BTC شود.

در گجت نیوز بخوانید:
آیا بیت کوین زیر ۶۰ هزار دلار ارزش خرید دارد؟ ریال دیجیتال به زودی در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد معرفی ۳ ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران در شرایط فعلی بازار همستر کامبت؛ گزینه برداشت توکن و انتخاب کیف پول فعال شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*