تعویض باتری آیفون 16 پرو

تعویض باتری آیفون 16 پرو هزینه سنگینی روی دست شما می‌گذارد

اپل هزینه تعویض باتری مدل‌های پرو آیفون 16 را نسبت به قبل 20 درصد گران‌تر کرده است. با این هزینه می‌توان یک گوشی اقتصادی اندرویدی خرید!

در فاصله‌ای کوتاه پس از معرفی سری گوشی‌های پرچمدار آیفون 16، اپل جزئیات قیمت تعویض باتری این سری پرچمداران را اعلام کرد. طبق اطلاع‌رسانی اپل، هزینه تعویض باتری مدل‌های آیفون 16 پرو و پرو مکس نسبت به قبل افزایش یافته؛ به‌طوری که اکنون عوض کردن باتری iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max حدودا 20 درصد گران‌تر از مدل‌های استاندارد و پلاس خواهد بود.

برای مقایسه بد نیست بدانید که در نسل گذشته، هزینه تعویض باتری تمام اعضای خانواده آیفون 15 یکسان بود. به این ترتیب تعویض باتری iPhone 16 Pro نه فقط نسبت به مدل‌های استاندارد، بلکه در مقایسه با تمامی آیفون‌های پیشین نیز گران‌تر تمام خواهد شد.

هزینه تعویض باتری آیفون 16 پرو چقدر است؟

به‌طور دقیق، هزینه تعویض باتری برای دو مدل Pro و Pro Max آیفون 16 برابر با 120 دلار است؛ درحالیکه انجام این کار برای مدل‌های استاندارد و پلاس 100 دلار هزینه دارد. این هزینه همچنین برای تمامی اعضای خانواده آیفون 15 و آیفون 14 اپل نیز یکسان است؛ ضمن آن‌که کاربران آیفون 13 لازم است برای تعویض باتری گوشی‌شان هزینه‌ای 90 دلاری پرداخت کنند.

گوشی iPhone 16 Pro

این هزینه‌ها البته صرفا مخصوص فروشگاه‌های معتبر اپل است و فروشگاه‌ها و تعمیرات شخص ثالث از این قیمت‌گذاری تبعیت نخواهند کرد.

اپل روز گذشته به‌طور رسمی فروش خانواده آیفون 16 خود را آغاز کرد و سیستم عامل iOS 18 را نیز برای کاربران مدل‌های مجاز آیفون منتشر نمود. این سیستم عامل با ارائه بیش از 250 قابلیت جدید یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بروزرسانی‌های سال‌های اخیر این کمپانی به شمار می‌رود. البته اگر قصد بهره‌مندی از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی در آیفون خود را دارید باید منتظر ارائه آپدیت آی او اس 18.1 بمانید.

در گجت نیوز بخوانید:
آیفون ۱۶ پرو یا آیفون ۱۵ پرو؛ کدام پرچمدار اپل بهتر است؟ ۷ دلیل برای خرید آیفون ۱۶ پرو و سه دلیل برای عدم خرید آن استیکرهای نوستالژیک اپل هم از جعبه آیفون ۱۶ حذف شد! میزان حافظه رم هر ۴ نسخه آیفون ۱۶ یکسان است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*