s

کراس اوور سیتروئن C3-XR توسط سایپا به بازار ایران می‌آید

سایپاسیتروئن با هدف گسترش سهم خود در بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان، به زودی کراس اوور سیتروئن C3-XR را روانه بازار خواهد کرد.

شرکت سایپاسیتروئن که به عنوان بازوی اجرایی گروه سایپا مسئولیت تولید و عرضه محصولات سیتروئن در ایران را بر عهده دارد، پس از موفقیت اولیه در عرضه سیتروئن C3 در سال 1397، بار دیگر با معرفی محصولی جدید، نویدبخش آینده‌ای روشن در صنعت خودروی ایران است. در یکی از تازه‌ترین اخبار خودرو، این شرکت با گسترش سبد محصولات خود، نه تنها به نیازهای متنوع مشتریان پاسخ می‌دهد بلکه نشان می‌دهد که همچنان بر نوآوری و پیشرفت در این صنعت متمرکز است.

در قرارداد همکاری سایپا و سیتروئن، برنامه‌ریزی شده بود که ابتدا خودرو هاچبک C3 با موتور۱.۶ توربو به بازار ایران معرفی شود تا جای پای این برند در بازار کشورمان محکم شود.  پس از آن، دو مدل کراس‌اوور و سدان بر پایه همان پلتفرم و با مشخصات فنی متفاوت، برای تکمیل سبد محصولات سیتروئن در ایران در نظر گرفته شده بودند.

سایپا سیتروئن کراس اوور جدید رونمایی می‌کند

طبق این برنامه‌ریزی، دومین محصول مشترک سایپا و سیتروئن به زودی به بازار عرضه خواهد شد. دومین خودرویی که قرار است روانه بازار ایران شود، C3-XR است؛ یک کراس‌اوور که بر اساس همان پلتفرم C3 ساخته شده است. با توجه به استقبال گسترده مشتریان ایرانی از کراس اوورهای کلاس B، سایپا سیتروئن قصد دارد طیف وسیعی از مدل‌های این خودرو را با امکانات مختلف به بازار معرفی کند.

 

سیتروئن C3-XR

لازم به ذکر است که با هدف افزایش جذابیت و رقابت‌پذیری، این خودرو تغییراتی را در ظاهر، فضای داخلی و پیشرانه تجربه کرده است. کلیه مراحل آماده‌سازی خطوط تولید این خودرو در سایپا سیتروئن با موفقیت به پایان رسیده و اکنون این کارخانه آمادگی کامل برای تولید انبوه را دارد.

آغاز تولید انبوه کراس اوور سیتروئن C3-XR از بهمن

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، اولین محموله قطعات خودرو در مسیر ایران است. با ورود این محموله، تولید آزمایشی کراس اوور جدید در آذر ماه آغاز خواهد شد. پس از آن، با افزایش تولید و تامین قطعات مورد نیاز، تولید انبوه این خودرو از بهمن ماه کلید خواهد خورد. پیش‌بینی می‌شود در سال جاری، 2 هزار دستگاه از این خودرو تولید شود و این رقم در سال آینده به مرز 20 هزار دستگاه برسد.

سیتروئن C3-XR

با تکیه بر همکاری‌های گسترده با تامین‌کنندگان داخلی، تولید این خودرو با داخلی‌سازی 20 درصدی آغاز می‌شود. برنامه‌ریزی شده است تا این میزان به تدریج به 50 درصد افزایش یافته و این خودرو به یکی از محصولات راهبردی شرکت سایپا سیتروئن تبدیل گردد. در کنار این محصول، شرکت برای پاسخگویی بهتر به نیاز مشتریان، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای عرضه سایر مدل‌های سیتروئن به صورت وارداتی یا نیمه‌مونتاژ دارد. مراحل اجرایی این طرح در جریان است و به‌زودی شاهد ورود خودروهای جدید به بازار خواهیم بود.

با توجه به سیاست‌های توسعه‌ای وزارت صمت، هدف کلیدی این برنامه راهبردی، تقویت حضور برند سیتروئن به عنوان یک نشان اروپایی با هویت مستقل و معتبر در بازار است. گسترش سبد محصولات این برند، گامی مهم در جهت تحقق این هدف محسوب می‌شود.

ویدیو مرتبط:

در گجت نیوز بخوانید:
سیتروئن C3 ایرکراس جدید معرفی شد؛ یک شاسی بلند کوچک اما جادار سایپا سیلک (سیتروئن C3 XR) کراس هاچ بک جدید بازار ایران + مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت سیتروئن C5 Aircross توسط سایپا در ایران مونتاژ می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*