رکورد گینس بزرگترین نمایشگر ال ای دی جهان

بزرگترین نمایشگر ال ای دی جهان رکورد گینس را زد

صفحه نمایش مستقر شده در کنسرت اخیر خواننده سرشناس ادل، رکورد بزرگترین نمایشگر ال ای دی جهان را در گینس ثبت کرد.

ادل، خواننده مشهور پاپ، اخیراً سری کنسرتی در مونیخ آلمان برگزار کرد که ویدئوهایی از لحظات جذاب آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. یکی از برجسته‌ترین نکته‌ها درباره این سری کنسرت اما نمایشگر عظیمی بود که برای آن تدارک دیده شده بود و حتی به کتاب رکوردهای جهانی گینس راه پیدا کرد.

ادل، صاحب رکورد بزرگترین نمایشگر ال ای دی جهان

در شهرک ویژه‌ای که برای مجموعه کنسرت اخیر ادل ساخته شده بود، نمایشگری با اندازه 4159.7 متر مربع مستقر شد. این نمایشگر توانست رکورد بزرگترین نمایشگر ال ای دی پیوسته جهان در محیط بیرون را تصاحب کند.

این صفحه نمایش عظیم در اجرای ادل در همکاری با «سولوتک» (Solotech)، شرکت کانادایی فعال در حوزه تکنولوژی‌های سمعی و بصری، طراحی و ساخته شده است. این نمایشگر فرمی موج‌مانند داشت که به‌عنوان یک «طومار بازشده» توصیف شده است.

رکورد گینس بزرگترین نمایشگر ال ای دی جهان

برای هر کدام از آهنگ‌هایی که ادل در این کنسرت‌ها اجرا کرد، جلوه‌های ویژه منحصر به فردی طراحی شده بود که به عمیق‌تر شدن ارتباط حضار کمک می‌کرد.

بعد از اتمام این مجموعه کنسرت در 31 آگوست مصادف با 10 شهریور، بزرگترین نمایشگر جهان جمع شد. سولوتک حالا برنامه دارد بخش‌هایی از این نمایشگر را برای پروژه‌های دیگر استفاده کند.

رکورد گینس بزرگترین نمایشگر ال ای دی جهان

«ایان وودبال» (Ian Woodall)، مدیر تورهای جهانی و پروژه‌های ویژه سولوتک، کنسرت ادل را «بی‌نظیر» خوانده است. به گفته او، آنچه این کنسرت را از تجارب دیگر متمایز می‌کند، نه صرفاً اندازه بی‌سابقه نمایشگر، بلکه «تفکر نوآورانه» پشت این پروژه است.

در گجت نیوز بخوانید:
تی سی ال با فناوری Mini LED، بازار تلویزیون ها را از چنگ سامسونگ درمیاورد مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey 3D در گیمزکام 2024 رونمایی شد تلویزیون های جدید سری X Pro QLED شیائومی با طراحی چشم‌نواز از راه رسیدند چینی‌ها خاص ترین تلویزیون سامسونگ را هم کپی کردند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*