قیمت بیبی دوج کوین

پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین؛ منتظر افزایش قیمت باشیم؟

قیمت بیبی دوج کوین پس از لیست شدن در صرافی بایننس افزایش چشمگیری داشته است. آیا باید منتظر ادامه روند صعودی باشیم؟

یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مولفه‌های بازار ارزهای دیجیتال، امشب مشخص می‌شود و طبق پیش‌بینی تحلیلگران و سابقه تاریخی که از آن اطلاع داریم، می‌توان گفت که بعد از برگزاری این نشست، بازار تغییر روند خواهد داد. یکی از میم‌کوین‌های جالب توجهی که طی روزهای اخیر در کانون توجهات بوده، بیبی دوج کوین است که در ادامه به نگاهی به آینده قیمتی و شاخص‌های تکنیکال آن می‌اندازیم.

پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین

قبلا در اخبار ارزهای دیجیتال گفتیم که صرافی بایننس میزبان 3 میم کوین جدید شده که یکی از آن‌ها BabyDoge است. تجزیه و تحلیل تکنیکال قیمت این میم کوین نشان می‌دهد که بهای هر واحد از آن ممکن است پیش از رسیدن به هدف بعدی‌اش، تا 27 درصد ریزش کند.

قیمت بیبی دوج کوین

قیمت بیبی دوج در سال 2024 تبدیل به مسئله‌ای چالش برانگیز شده است. پس از رسیدن این رمزارز به بالاترین حد سالانه‌اش در ماه مارس، وارد یک هزارتوی نزولی شد و در نهایت به پایین‌ترین سطحی که انتظار می‌رفت، سقوط کرد. با این حال به نظر می‌رسد در ماه سپتامبر (اواسط شهریور تا اواسط مهر) شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی برای آن بودیم و قیمت از ابتدای ماه تا به امروز حدود 130 درصد افزایش یافته است. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا بیبی دوج کوین می‌تواند روند صعودی فعلی خود را حفظ کند یا خیر؟

هشدار سرمایه گذاری

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید هرگونه رمزارز، تحقیق و بررسی در آن حوزه، جزو اصول اولیه و مهمی است که تمامی سرمایه‌گذاران باید رعایت کنند. این مطلب با هدف آگاهی‌رسانی به مخاطبان عزیز، نوشته شده و توصیه به خرید یا فروش نیست. رسانه گجت نیوز با سلب مسئولیت از خود، معامله هر گونه دارایی را منوط به نظر شخصی کاربران می‌کند.

افزایش قیمت بیبی دوج پس از لیست شدن در بایننس

در 16 سپتامبر (26 شهریور) بایننس اعلام کرد که تصمیم گرفته سه میم کوین جدید بازار کریپتو یعنی نیرو، توربو و بیبی دوج را لیست کند. همچنین این صرافی تأکید کرد که میم‌کوین‌ها را با برچست «Seed» دسته‌بندی کرده که به معنای داشتن نوسانات بیش از حد است.

قیمت بیبی دوج کوین

شاخص قدرت نسبی (RSI)

با شروع معاملات در 26 شهریور ماه، علیرغم هشدار بایننس برای احتیاط در سرمایه گذاری روی میم‌کوین‌های جدید، قیمت بلافاصله بیش از 100 درصد افزایش یافت. صبح امروز بهای هر واحد از این ارز دیجیتال حدود 19.8 درصد افزایش یافت و ارزش بازار آن به 332 میلیون دلار رسید.

تحلیل تکنیکال بیبی دوج: اصلاح قیمت و تداوم روند صعودی

نمودار قیمت BabyDoge نشان می‌دهد که این رمزارز به طور قابل توجهی از منطقه تثبیت معمولی خود منحرف شده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) روی عدد 100 قرار دارد و از مارس در همین محدوده ثابت مانده است. این اتفاق می‌تواند به دلایل زیر رخ دهد:

  • می‌تواند نشان دهنده انحراف شاخص قدرت نسبی از قیمت و همچنین بازگشت احتمالی باشد؛ احتمالا تغییر روند زمان بر خواهد بود.
  • تأثیر شدید عوامل خارجی مثل تأثیرگذاری قیمت بیت کوین می‌تواند شاخص قدرت نسبی یا آر اس آی را تحت تأثیر قرار دهد.
  • در روندهای بیش از حد افزایش یافته، مثل حالت نزولی برای بیبی دوج کوین، شاخص RSI می‌تواند برای مدت طولانی در یک محدوده ثابت باقی بماند.
قیمت بیبی دوج کوین

نمودار قیمت بیبی دوج

به دنبال افزایش قیمت، بیبی دوج کوین به منطقه مقاومت رسیده که تاکنون چندین بار این سطح آزمایش شده است. فیبوناچی اصلاحی قیمت نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال برای یک اصلاح و ریزش 27 درصدی نیاز دارد تا بتواند پس از تکمیل آن به هدف بعدی برسد.

اگر قیمت نتواند در سطح 0.5 فیبوناچی ثابت بماند، ممکن است نشانه ضعف بازار باشد که در آن صورت بیت کوین موفق می‌شود بیبی دوج را تا پایین‌ترین حد تاریخی قبلی‌اش بازگرداند.

درباره بیبی دوج

بیبی دوج کوین یک میم کوین بوده که توسط طرفداران جامعه دوج کوین و به منظور گسترش آگاهی از رفاه حیوانات خلق شده است. در مجموع حدود 420 کوادریلیون توکن وجود دارد که 151 کوادریلیون در گردش است. BabyDoge موفق شده تا به امروز حدود 216 کوادریلیون توکن را بسوزاند و هم اکنون 203 کوادریلیون دیگر باقی مانده است.

در گجت نیوز بخوانید:
سولانا در آستانه سقوط؛ الگوی صلیب مرگ نشانه چیست؟ تاریخ لیست شدن ایردراپ‌های تلگرامی؛ از همستر کامبت تا میم فای بیت کوین یا طلا ؛ بهترین راه سرمایه گذاری از زبان رابرت کیوساکی با عبور بیت کوین از سطح ۶۰ هزار دلار، این ۴ ارز دیجیتال را نباید از دست داد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*