Hololens از امروز برای مشتریان تجاری ارسال می‌گردد

در کنفرانس بیلد 2016 مایکروسافت که امشب برگزار شد کمپانی اعلام کرد که نسخه‌ی توسعه‌دهندگان هدست افزونه‌ مجازی هولولنز ( Hololens ) قرار است از امروز برای مشتریان تجاری عرضه شود.

این نسخه از Hololens که قرار است از امروز عرضه شود به همراه یک جعبه‌ی شیک برای حمل کردن و جابه‌جایی عرضه می‌گردد و همچنین از طراحی کلیدهای قابل کلیک برای ناوبری رابط کاربری هدست استفاده خواهد کرد.

هنوز زمان عرضه‌ی Hololens برای عموم مشخص نیست

مایکروسافت از یک اپلیکیشن فضانوردی نیز رونمایی کرد که نام آن گلکسی اکسپلورر (Galaxy Explorer) است و در جریان کنفرانس نیز یکی از این ایده‌ها نمایش داده شد.

جالب است بدانید که هولولنز ( Hololens ) کاملاً با اوکولوس ریفت متفاوت است و درحالی‌که اوکولوس ریفت بر مبنای واقعیت مجازی کار می‌کند، هدف هولولنز اضافه کردن اشیایی به دنیای واقعی است. البته تفاوت‌های دیگری نیز وجود دارد. برای مثال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اوکولوس ریفت برای اجرا نیاز به یک کامپیوتر قدرتمند دارد اما با هولولنز شما نیازی به داشتن یک کامپیوتر یا دیوایس جانبی ندارید.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که کد منبع هدست این کمپانی برای توسعه‌دهندگان هم‌اکنون در Github آماده برای دریافت است و اپلیکیشن گلکسی اکسپلورر نیز در فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت قرار گرفته تا علاقه‌مندان بتوانند آن را دانلود کرده و با استفاده از هدست واقعیت افزوده Hololens از ماجراجویی در فضا لذت ببرند.

Hololens 11

کیت توسعه‌ی هولولنز نیز ماه گذشته برای فروش گذاشته شد تا توسعه‌دهندگان در کانادا و آمریکا بتوانند آن را به قیمت 3,000 دلار خریداری کنند. هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی مناسب برای عموم این هدست در چه زمانی قرار است عرضه شود و هنوز باید منتظر باشیم تا روز عرضه شدن این هدست فرارسد.

البته امیدواریم تا آن روز مایکروسافت فکری برای تولید حرارت این هدست کند. همان‌طور که در خبر امروز خواندید هدست واقعیت افزوده Hololens توسط یکی از توسعه‌دهندگان تست شده و وی در مصاحبه‌ای که داشته به داغ کردن این هدست اشاره کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*