ویدیو آنباکسینگ گلکسی S24 FE

اولین ویدیو آنباکسینگ گلکسی S24 FE را تماشا کنید

در روزهای باقی‌مانده به معرفی رسمی Galaxy S24 FE، ویدیو آنباکسینگ آن منتشر شد. در ادامه ویدیو جعبه گشایی گلکسی اس 24 اف ای را تماشا کنید.

فاصله زیادی تا عرضه گلکسی S24 FE باقی نمانده است. بعد از شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان درباره نسخه اقتصادی جدیدترین پرچمدار سامسونگ، اخیراً زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه آن در ماه اکتبر به گوش رسید. حالا ویدیو آنباکسینگ گلکسی S24 FE هم منتشر شده است تا دنبال‌کنندگان اخبار گوشی های موبایل پیش از عرضه این گوشی به دید کاملی از آن دست پیدا کنند.

ویدیو آنباکسینگ گوشی جدید گلکسی S24 FE سامسونگ

«ایوان بلس» (Evan Blass)، افشاگر معروف، ویدیو جعبه گشایی رسمی گلکسی S24 FE را لو داد. در این ویدیو جعبه ساده این گوشی از جنس مقوای مشکی توجه را به خود جلب می‌کند که در آن اثری از شارژر نیست. البته از قبل هم انتظار نمی‌رفت شارژر در جعبه این گوشی قرار بگیرد.

این گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های گرافیت، خاکستری، آبی، زرد و سبز نعنایی عرضه می‌شود. در این ویدیو سامسونگ وعده می‌دهد که جدیدترین نسخه از سری محصولات FE به «قدرتمندترین دوربین» بین همه آن‌ها مجهز خواهد بود و توانایی ثبت «پرتره‌های خیره‌کننده در نور کم» را دارد. این گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین‌های اولترا واید 12 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 8 مگاپیسکلی با زوم 3 برابری و سلفی 10 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بنا به گزارش‌های منتشر شده تاکنون، گلکسی اس 24 اف ای توان پردازشی خود را از نسخه آندرکلاک‌شده چیپست اگزینوس 2400 با عنوان اگزینوس 2400e می‌گیرد. همچنین نمایشگر 6.7 اینچی با حداکثر روشنایی 1900 نیتی و محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس دارد و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را دریافت کرده است. یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی هم در این گوشی به کار رفته است.

شنیده‌ها حکایت از این دارند که نسخه‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی این گوشی به ترتیب با قیمت 649 دلار و 709 دلار در آمریکا عرضه می‌شوند. این یعنی این سری در مقایسه با گلکسی S23 FE افزایشش قیمت 50 دلاری را تجربه کرده است. پیش‌تر هم گزارشی مبنی بر افزایش 50 یورویی قیمت این گوشی در بازار اروپا منتشر شده بود.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*