مشخصات سامسونگ گلکسی S24 FE

تمام مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE پیش از رونمایی لو رفت

تمام مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE فاش شد. گلکسی اس 24 اف ای در روز پنجشنبه 5 مهر 1403 به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود.

یکی از مورد انتظارترین گوشی های سامسونگ در سال 2024، یعنی گلکسی S24 FE در روز 26 سپتامبر (پنجشنبه 5 مهر 1403) رسما معرفی می‌شود. در روزهای گذشته نیز ویدیوی جعبه گشایی گلکسی اس 24 اف ای منتشر شده بود؛ ویدیویی که توسط ایوان بلس، یکی از افشاگران شناخته شده دنیای فناوری به اشتراک گذاشته شده بود و جزئیات مهمی در خصوص طراحی و ویژگی‌های کلی این گوشی را به نمایش گذاشت.

نگاهی به مشخصات جذاب سامسونگ گلکسی S24 FE

در این ویدیو تایید شد که گلکسی S24 FE به تراشه قدرتمند اگزینوس 2400e مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود این تراشه، عملکرد بهتری نسبت به اگزینوس 2400 قبلی داشته باشد و سرعت بیشتر و عملکرد روان‌تر را ارائه می‌دهد. این چیپست می‌تواند یک انتخاب عالی برای کاربرانی باشد که می‌خواهند کارهای روزمره خود با گوشی هوشمند را به بهترین نحو ممکن و با بیشترین سرعت و قدرت انجام دهند.

مشخصات سامسونگ گلکسی S24 FE

یکی از ویژگی‌های برجسته Galaxy S24 FEF، دوربین‌های قدرتمند و چشمگیر آن است. ماژول دوربین گوشی جدید سامسونگ دارای سه لنز خواهد بود؛ یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض یا اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال سه برابری. بنابراین گلکسی اس 24 اف ای به قدرتمندترین دوربین‌ها در سری Fan Edition سامسونگ مجهز شده است و این خبر خوبی برای کاربران علاقه‌مند به ثبت عکس‌های با کیفیت بالا خواهد بود.

نمایشگر گلکسی S24 FE سامسونگ نیز قابل توجه است. این نمایشگر می‌تواند وضوح فول اچ دی پلاس و سطح روشنایی چشمگیری را ارائه کند و نویددهنده تصاویری واضح و پرجنب‌وجوش، حتی در زیر نور شدید آفتاب، خواهد بود. گلکسی اس 24 اف ای همچنین به یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که نسبت به نسل قبلی خود، عمر باتری بیشتری خواهد داشت. از نظر مقاومت نیز این گوشی دارای استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بوده و صفحه نمایش نیز توسط گوریلا گلکس ویکتوس پلاس، محافظت می‌شود.

تاکنون سامسونگ به‌صورت رسمی، قیمت گلکسی S24 FE را اعلام نکرده؛ اما گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این گوشی در بازار ایالات متحده با قیمت حدود 650 دلار عرضه می‌شود. ویژگی‌های رده بالا مثل پردازنده قدرتمند و دوربین‌های خوب، کیفیت ساخت خوب و قیمت مناسب، می‌تواند این گوشی را به انتخابی جذاب در رده گوشی های قاتل پرچمدار یا میان‌رده‌های پریمیوم تبدیل کند.

همچنین بخوانید:
گلکسی S24 FE سامسونگ با حضور در بنچمارک گیگ بنچ به تمام شایعات پایان داد سامسونگ گوشی گلکسی S24 FE را گران‌تر می‌کند! رنگبندی گلکسی S24 FE را در تصاویر جدید سامسونگ ببینید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*