نسخه مینی گوشی ویوو ایکس ۲۰۰ پرو

نسخه مینی گوشی ویوو ایکس ۲۰۰ پرو؛ همان چیزی که می‌خواهیم

کمپانی ویوو با رونمایی از نسخه مینی گوشی‌های سری ایکس ۲۰۰ پرو – Vivo X200 Pro، حسابی از کاربران دلبری خواهد کرد. اما مگر این گوشی چه دارد؟

شرکت ویوو قرار است 14 اکتبر (۲۳ مهر ماه) در پکن، پایتخت چین از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود با نام X200 رونمایی کند. گوشی‌های خانواده ویوو ایکس ۲۰۰ پرو شامل سه مدل اصلی، پرو و مینی خواهند بود.

یکی از نکات جالب توجه در مورد این سری، معرفی مدل X200 Pro mini است. این گوشی ظاهرا ابعادی مشابه مدل استاندارد X200 خواهد داشت، اما از نظر سخت‌افزاری به مدل پرو نزدیک‌تر است. انتظار می‌رود این گوشی از یک نمایشگر با کیفیت بالا و تراشه پرچمدار بهره‌مند باشد.

بیشتر بخوانید:

ویوو از دو گوشی منعطف ایکس فولد ۲ و ایکس فلیپ رونمایی کرد

دوربین‌های جذاب، برگ برنده سری ویوو ایکس ۲۰۰ پرو

نسخه مینی گوشی ویوو ایکس ۲۰۰ پرو

یکی از ویژگی‌های برجسته سری X200، استفاده از سنسور دوربین جدید LYT-818 است که توسط سونی توسعه یافته است. این سنسور با ابعاد بزرگ و فناوری پیشرفته، کیفیت تصاویر را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد و در شرایط نوری کم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود مدل‌های پرو از سنسورهای قدرتمندی مانند Sony IMX882 و Samsung ISOCELL HP9 برای دوربین تله فوت خود استفاده کنند.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی و ویژگی‌های این سری از گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند می‌توانند با دنبال کردن اخبار و رویدادهای مرتبط در وب‌سایت گجت نیوز، از آخرین تحولات در این زمینه آگاه شوند.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*