توکن همستر کامبت

توکن همستر کامبت در صرافی‌ها لیست شد + قیمت

سرانجام توکن همستر کامبت در صرافی‌های معتبر لیست شد و هم اکنون می‌توانید خرید و فروش این ارز دیجیتال را آغاز کنید. قیمت هر واحد HMSTR چقدر است؟

سرانجام بعد از ماه‌ها انتظار برای لیست شدن بزرگ‌ترین پروژه ایردراپ تاریخ، توکن همستر کامبت در صرافی‌های معتبر لیست شد. هم اکنون کاربرانی که گزینه برداشت آنچین (Onchain) را از قبل انتخاب کرده بودند، می‌توانند تعداد کل توکن‌ها را روی کیف پول تون کیپر خود مشاهده کنند.

توکن همستر کامبت لیست شد

امروز مورخ 5 مهرماه 1403 و مطابق وعده قبلی، توکن همستر کامبت رأس ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران در صرافی‌های معتبری مثل بایننس، بای بیت، اوکی اکس و کوکوین لیست شد و فرآیند ارزش گذاری و معاملات آن آغاز گردید. طی روزهای گذشته شاهد وقوع اتفاقات عجیب و غیرمنتظره‌ای از سوی همستر بودیم.

توکن همستر کامبت

پس از اینکه همستر کامبت پاداش کاربران را داد، متوجه شدیم که بسیاری از بازیکنان به علت دریافت کلیدهای بازی از روش‌های غیرقانونی، از دریافت پاداش خود محروم شده‌اند. سپس همستر در یک اطلاعیه به متقلبان اشاره و اعلام کرد که بیش از 2 میلیون کاربر را به خاطر انجام رفتارهای مخالف با سیاست‌های این بازی تلگرامی از دریافت ایردراپ فصل نخست محروم کرده است.

قیمت توکن همستر چقدر است؟

در حال حاضر قیمت هر واحد از توکن همستر در صرافی‌های معتبر 0.012 دلار معامله می شود. به احتمال زیاد با هجوم کاربران و تقاضا برای فروش توکن‌ها طی ساعات آینده، با اختلال شبکه مواجه شویم. این مشکل برای لیست شدن توکن نات کوین و داگز هم اتفاق افتاد و امری طبیعی است. با این اوصاف هر 1000 واحد توکن HMSTR حدود 12 دلار (معادل 720 هزار تومان) می‌شود.

توکن همستر کامبت

توصیه می‌کنیم خرید و فروش همستر را از صرافی‌های معتبر پیگیری کنید و اگر قصد خرید دارید، صبر کنید تا نوسان قیمتی کمتر شود. توجه داشته باشید که ارزهای دیجیتالی که تازه لیست می‌شوند، برای خرید قابل اعتماد نیستند و بهتر است سرمایه گذاری خود را روی رمزارزهای قدیمی تر بازار ببرید.

هشدار سرمایه گذاری

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید هرگونه رمزارز، تحقیق و بررسی در آن حوزه، جزو اصول اولیه و مهمی است که تمامی سرمایه‌گذاران باید رعایت کنند. این مطلب با هدف آگاهی‌رسانی به مخاطبان عزیز، نوشته شده و توصیه به خرید یا فروش نیست. رسانه گجت نیوز با سلب مسئولیت از خود، معامله هر گونه دارایی را منوط به نظر شخصی کاربران می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
خمین میزان درآمد ریالی کاربران از بازی همستر کامبت قیمت توکن همستر کامبت چقدر است؟ همستر کامبت پاداش کاربران را داد