اولین تصویر هواوی میت 70 پرو

نخستین تصویر گوشی جدید هواوی میت 70 پرو با 5 دوربین در پشت منتشر شد

میت 70 پرو، گوشی پرچمدار جدید هواوی با پنج دوربین در راه است و به‌تازگی اولین تصویر از Huawei Mate 70 Pro به بیرون درز پیدا کرد.

هواوی به‌تازگی گوشی تاشو سه‌تکه میت XT را روانه بازار کرد که در عرصه گوشی های موبایل خبرساز شد. با وجود این، غول فناوری چینی قصد دارد گوشی ویژه دیگری را عرضه کند. با توجه به الگو هواوی، این شرکت ماه آینده میلادی گوشی میت 70 پرو را به بازار معرفی می‌کند که اولین تصویر آن با پنج دوربین در پنل پشتی به بیرون درز پیدا کرده است.

عکس لو رفته از هواوی میت 70 پرو

اولین تصویر هواوی میت 70 پرو

اخیراً تصویری از هواوی میت 70 پرو در دست یکی از مدیران هواوی افشا شد. در این تصویر، پنل پشتی این گوشی با پنج دوربین و انحنا در همه طرف‌ها به چشم می‌خورد. البته بدنه این گوشی با یک کیس پوشانده شده است و به همین دلیل، نمی‌توان به‌طور دقیق دید که پنل پشتی چه شکل و شمایلی دارد.

با وجود این، برخی از المان‌های گوشی جدید هواوی قابل مشاهده‌اند. مثلاً دکمه تنظیم صدا و دکمه خاموش و روشن در سمت راست فریم به چشم می‌خورند و سه برش در قسمت بالایی این کیس ایجاد شده است.

پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بودند مبنی بر این‌که هواوی میت 70 پرو توان پردازشی خود را از چیپست Kirin 9100 می‌گیرد و به دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود ظرف چند هفته آینده جزئیات بیشتری درباره این گوشی منتشر شود.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*