قیمت کی ام سی A5

قیمت کی ام سی A5، کراس اوور جدید کرمان موتور در بازار ایران مشخص شد

همزمان با تحویل اولین سری کراس اوور مونتاژی کی ام سی A5 به مشتریان، قیمت این محصول در بازار آزاد مشخص شده است.

کی ام سی A5، یکی از جدیدترین محصولات گروه خودروسازی کرمان موتور برای بازار ایران است که با ارائه امکانات بسیار مناسب در کنار قیمتی منطقی به نسبت سایر رقبا می‌تواند به گزینه‌ای ایده آل در بازار کراس اوورهای کامپکت تبدیل شود. این خودرو در گذشته با نام SWM G01 در بازار ایران عرضه شده بود و کرمان موتور با ایجاد تغییراتی در نمای کلی، نام آن را KMC A5 گذاشته است.

طبق آخرین اخبار خودرو، پس از تحویل اولین سری این خودرو به متقاضیان، قیمت این محصول در بازار آزاد نیز مشخص شده است. از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه این مطلب همراه گجت نیوز باشید.

قیمت کی ام سی A5 در بازار آزاد

در حالی که KMC A5 در کارخانه با قیمت ۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان به متقاضیان عرضه شده بود، اما بسیاری از مالکان قیمت حدودی ۱ میلیارد و ۶۵۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی برای این کراس اوور مونتاژی در نظر گرفته اند. در ابتدای عرضه قیمت این خودرو تا بازه ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز بالا رفت، اما حال این قیمت کمی تعدیل شده و کاهش یافته است. به نظر می‌رسد که اختلاف فعلی حدود ۲۵۰ تا ۲۸۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار این خودرو باز هم کاهش یابد.

مشخصات فنی و آپشن‌های KMC A5

کی ام سی A5 از یک موتور از یک پیشرانه ۱.۵ لیتر چهار سیلندر توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۳۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۲ نیوتن متر بهره می‌برد. مجموع این توان از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون بوده و در عقب از سیستم تعلیق توییست بیم استفاده شده و مصرف سوخت ترکیبی در این کراس اوور ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

همچنین سیستم ترمز جلو و عقب A5 دیسکی بوده و سیستم تعلیق جلو و عقب به ترتیب مک فرسون و توییست بیم (میل پیچشی) است.

نمای داخل کی ام سی A5

از مجموع امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچی سیستم مولتی مدیا، کلاستر تمام دیجیتال ۷ اینچی راننده، سقف پانوراما برقی، گرم‌کن و سردکن صندلی راننده، صندلی برقی راننده، نور پردازی کابین، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ثبت وقایع، دسته دنده الکتریکی چرخان، سنسور نور، رینگ آلومینیومی، تریم داخلی چرم مصنوعی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، سنسور برخورد از جلو، کروز کنترل و… نام برد.

همچنین بخوانید:
کی ام سی CR6 ؛ سدان فول آپشن جدید کرمان موتور کی ام سی SR5 ؛ کراس اور 290 نیوتن متری جدید کرمان موتور کراس اورهای لاکچری اکستریم در یک قدمی بازار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*