فیدلیتی پرستیژ پلاگین هیبرید

فیدلیتی پرستیژ پلاگین هیبرید (جتور شانهای L7) روانه بازار شد + قیمت

شرکت چری از نسخه پلاگین هیبرید کراس اوور فیدلیتی پرستیژ که در بازار جهانی با نام جتور شانهای L7 شناخته می‌شود، رونمایی کرد.

برند جتور (Jetour)، که به عنوان زیرمجموعه خودروهای کراس اوور اقتصادی و البته پرآپشن شرکت چری چین شناخته می‌شود، به‌تازگی از شاسی بلند جتور شانهای L7 در بازار چین رونمایی کرده است. این خودرو که به‌عنوان نسخه پلاگین هیبرید و به‌روز شده فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور شناخته می‌شود، با ارائه پیمایش ترکیبی بالا، امکانات فراوان و از همه مهمتر قیمت بسیار مناسب (از حیث بازار جهانی) می‌تواند به گزینه ای جذاب برای واردات به ایران تبدیل شود.

از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی مشخصات این محصول جدید چینی همراه ما باشید.

معرفی فیدلیتی پرستیژ (جتور شانگهای L7) پلاگین هیبرید

فیدلیتی پرستیژ پلاگین هیبرید

طراحی ظاهری فیدلیتی پرستیژ پلاگین هیبرید ترکیبی از زبان طراحی جدید محصولات برند جتور و برگرفته از کوه‌ها و دریاها بوده و بنا به اعلام جتور خود کلمه «شانهای» نیز در زبان چینی به معنی کوه‌ها و دریاهاست. در نمای جلو شاهد دی‌لایت نواری و باریک سرتاسری هستیم که در کنار چراغ های اصلی مستقر در جلو پنجره، ظاهری جذاب و دوست‌داشتی مطابق ترند این روزهای صنعت خودروسازی بدان اعطا کرده است. چراغ‌های جلوی شانهای L7 از ۱۱۸ لامپ LED تشکیل شده است.

در نمای جانبی و عقب اما همچنان این خودرو ظاهر نسخه قبلی را حفظ کرده و تنها برخی جزئیات بصری تغییراتی را تجربه کرده است. از جمله دیگر ویژگی‌های ظاهری این کراس اوور می‌توان به روف راک، در پشتی برقی (به جز مدل پایه) و آینه‌های جانبی برقی و گرم شونده اشاره کرد. خریداران همچنین می‌توانند 6 رنگ‌ بدنه مشکی، خاکستری، سبز، آبی، نقره‌ای و سفید را برای این خودرو انتخاب کنند.

ابعاد فیدلیتی پرستیژ پلاگین هیبرید در طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب 4749 میلی‌متر، 1900 میلی‌متر و 1720 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2745 میلی‌متر است. این خودرو در دو نسخه ۵ نفره و ۷ نفره با چینش ۲+۳ و ۲+۳+۲ عرضه می‌شود. در داخل خودرو، ۳۳ فضای ذخیره‌سازی مختلف در نظر گرفته شده است. پشتی صندلی‌های ردیف دوم قابل تنظیم از زاویه ۲۵ درجه تا ۴۱ درجه است و با تا شدن آن‌ها، فضای صندوق به ۱۶۸۸ لیتر می‌رسد.

چری با این خودرو به دنبال جلب نظر خانواده‌های چینی خواهد بود. لازم به ذکر است، شانهای زیر برند جدید جتور است که به تولید خودروهایی با قوای محرکه انرژی جدید (پلاگین هیبرید و برقی) می‌پردازد و قبلاً خودروهای T2، L6 و L9 را عرضه کرده است.

مشخصات فنی Jetour Shanhai L7 PHEV

نمای پیشرانه جتور شانگهای L7

قوای محرکه این خودرو از سیستم هیبریدی Kunpeng شرکت چری تأمین می‌شود. این سیستم شامل یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربو GDI نسل پنجم ACTECO با خروجی ۱۱۵ کیلووات (۱۵۴ اسب بخار) و ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور و یک موتور الکتریکی در جلو با خروجی ۱۹۹ کیلووات (۲۶۷ اسب بخار) و ۳۹۵ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس دو سرعته DHT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. ظرفیت باک سوخت این خودرو ۶۰ لیتر است.

بسته باتری لیتیوم یونی سه‌گانه این خودرو با ظرفیت ۱۹.۴۳ کیلووات ساعت، توسط شرکت Gotion High-tech تولید شده است. محدوده حرکتی خودرو در حالت تمام برقی با این باتری به ۱۲۰ کیلومتر (بر اساس چرخه CLTC) محدود شده است. همچنین در صورت شارژ کامل باتری و دارا بودن باک کامل سوخت، جتور شانهای ال 7 تا ۱۳۰۰ کیلومتر برد مسافت ارائه خواهد داد.

زمان شارژ سریع از ۳۰ درصد تا ۸۰ درصد تنها ۱۸ دقیقه طول می‌کشد و این زمان برای شارژر ساده حدود ۳ ساعت اعلام شده است. دیگر ویژگی چری جتور شانهای L7 توانایی انتقال الکتریسیته از آن به برخی لوازم‌ خانگی (فناوری VtoL) است.

امکانات رفاهی و ایمنی جتور شانهای ال 7

نمای داشبورد جتور شانگهای L7

از مجموع آپشن‌های این خودرو می‌توان به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی کلاستر راننده و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی، پد شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند 50 واتی، دستیار صوتی هوشمند، کنترل از راه دور با گوشی، سیستم‌ های فای هواوی، سیستم صوتی سونی، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، پریز برق ۲۲۰ ولت، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد (Auto Hold)، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایرها (TPMS)، تعویض حالت رانندگی (Drive Mode)، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، تنظیم برقی صندلی‌ راننده و سرنشین، کنترل پایداری الکترونیکی، رادار بین خطوط، رادار تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، دستیار هشدار ترافیک و… اشاره کرد.

کراس اوور پلاگین هیبریدی شانهای L7 را در چهار تیپ مختلف و با محدوده قیمت ۱۲۹,۸۰۰ تا ۱۵۹,۸۰۰ یوان (معادل 18 هزار و 500 تا 22 هزار و 800 دلار) عرضه می‌شود. با توجه به قیمت پایه حدودا 1.4 میلیارد تومانی، احتمال عرضه این خودرو در بازار ایران دور از واقعیت نخواهد بود.

همچنین بخوانید:
لوکسید R7، شاسی بلند مشترک هواوی و چری معرفی شد وولینگ بینگو، شاسی بلند برقی جدید چینی ها فقط ۶۶۰ میلیون تومان قیمت دارد جیلی Geome Xingyuan معرفی شد؛ یک هاچبک برقی جذاب و ارزان قیمت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*