جاروبرقی رباتی Mijia M40 شیائومی

جاروبرقی رباتی جدید شیائومی از یک گوشی میان رده هم ارزان‌تر است

شیائومی جاروبرقی رباتی جدید خود با نام میجیا ام 40 (Mijia M40) را معرفی کرد که از قابلیت‌های مختلف تمیزکاری و قیمت مقرون به صرفه برخوردار است.

شیائومی از جاروبرقی رباتی جدید خود با نام Mijia M40 رونمایی کرد که قادر به انجام کارهای مختلف نظیر جارو کردن، تمیزکاری، شستشو و خشک کردن است و در همان حال، با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این جاروبرقی رباتی شیائومی آشنا شوید.

مشخصات فنی جاروبرقی رباتی Mijia M40 شیائومی

میجیا ام 40 از سیستم ساکشن 12 هزار پاسکالی بهره می‌برد که می‌تواند گرد و خاک و انواع زباله‌ها را بدون این‌که مویی در بُرس آن گیر کند، جمع‌آوری کند. این جارو رباتی همچنین از سیستم عامل HyperOS Connect برخوردار است که به‌لطف آن، این محصول می‌تواند در اکوسیستم لوازم خانگی هوشمند شیائومی ادغام شود.

جاروبرقی رباتی Mijia M40 شیائومی

جارو رباتی جدید شیائومی مبتنی بر مسیریابی لیزری پانورامیک ال‌دی‌اس کار می‌کند و برای نقشه‌برداری دقیق از محیط خانه، کل محیط را به‌صورت 360 درجه اسکن می‌کند. این جارو می‌تواند از موانعی با ارتفاع 20 میلی‌متر عبور کند و به راحتی در اتاق‌ها و سطوح مختلف حرکت کند.

شیائومی در این محصول جدید خود یک باتری 5 هزار و 200 میلی‌آمپر ساعتی به کار برده است که عمر طولانی آن را تضمین می‌کند.

قابلیت‌های میجیا ام 40

جاروبرقی رباتی Mijia M40 شیائومی به دو دست مکانیکی مجهز است. دست اول برسی فرعی است که وظیفه تمیزکاری گوشه‌ها را بر عهده دارد و دست دوم هم نقش یک تی برای تمیز کاری دقیق‌تر را ایفا می‌کند. قابلیت جمع کردن هر دو دست جهت سازگار شدن با محیط‌های مختلف وجود دارد. این دست‌های مکانیکی در فرایند آزمایش بیش از 500 هزار چرخه جمع شدن را پشت سر گذاشته‌اند تا از دوام آن‌ها در طولانی‌مدت اطمینان حاصل شود.

جاروبرقی رباتی Mijia M40 شیائومی

پایه این ربات قابلیت تمیزکاری تی را دارد. پس از اتمام تی کشیدن، تی به پایه بر می‌گردد تا پایه با استفاده از آب داغ 70 درجه‌ای آن را تمیز کند. پایه همچنین با حرارت طی حدود دو ساعت تی را خشک می‌کند. این ویژگی جاروبرقی رباتی جدید شیائومی خیال کاربر را از بابت باقی ماندن بوی نامطبوع روی آن راحت می‌کند.

جاروبرقی رباتی Mijia M40 شیائومی

کاربر از طریق اپلیکیشن میجیا امکان کنترل این جارو رباتی از راه دور را دارد. از جمله قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن هم می‌توان به برنامه‌ریزی تمیزکاری، محدودسازی برخی از نواحی و انتخاب روش‌های تمیزکاری برای سطوح مختلف مثل فرش و کف سخت اشاره کرد. این ربات حتی به‌واسطه XiaoAI از فرمان‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و کاربر صرفاً با فرمان صوتی می‌تواند آن را فعال یا غیرفعال کند.

تاریخ عرضه و قیمت جارو رباتی جدید شیائومی

جاروبرقی رباتی جدید شیائومی با نام Mijia M40 در دو نسخه دستی و خودکار (برای پُر کردن مخزن آب) عرضه می‌شود. این دو نسخه به ترتیب 2999 یوان معادل 427 دلار و 3398 یوان معادل 484 دلار قیمت دارند. پیش فروش این جارو رباتی هم‌اکنون در جریان است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به‌صورت گسترده عرضه شود.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*