بهترین ریمل برای چشم‌های حساس

بهترین ریمل برای چشم‌های حساس

اگه چشم‌هات حساسه و با ریمل زدن همش چشمت می‌سوزه یا خارش می‌گیره، بدون که تنها نیستی. خیلی‌ها این مشکل رو دارن و همیشه دنبال ریمل‌هایی هستن که هم جلوه‌ی قشنگی داشته باشه و هم اذیت نکنه. تو این مطلب، می‌خوام کمکت کنم که چطور بهترین ریمل برای چشم‌های حساس رو پیدا کنی. پس اگه همیشه بعد از ریمل زدن، چشمت قرمز میشه یا اشک میاد، با من همراه شو.

وقتی چشم‌هات حساس باشه، آرایش کردن بعضی وقتا می‌تونه خیلی دردسرساز بشه. ریمل زدن یکی از همون کارهایی هست که برای خیلی از ماها یه جور لذت به حساب میاد؛ اما وقتی چشم‌هات بهش حساس باشن، می‌تونه تبدیل بشه به یه عذاب. کلی باید دقت کنی که یه ریملی پیدا کنی که چشمت رو نسوزونه، خارش نده و بعدش گوله‌های اشک از چشمت نریزه پایین.

چه چیزهایی باعث حساسیت نشون دادنِ چشم به ریمل میشه؟

برای شروع، بذار بگم که وقتی چشم‌های حساسی داری، باید از چه چیزهایی تو ریمل‌ها دوری کنی. معمولاً مواد شیمیایی که تو بعضی ریمل‌ها استفاده میشه می‌تونه خیلی حساسیت‌زا باشه. مثلاً پارابن‌ها، عطرها، رنگ‌های مصنوعی و مواد نگه‌دارنده معمولاً جزو اون دسته موادی هستن که برای خیلی‌ها مشکل‌ساز میشن.

وقتی این مواد وارد ریمل بشن، حتی اگه یه مقدار خیلی کوچیک باشه، باز می‌تونه برای چشم‌های حساس مثل یه آژیر خطر عمل کنه. پس اگه دیدی روی بسته‌بندی ریمل نوشته بدون پارابن یا بدون عطر، بدون که اینا نشونه‌های خوبی هستن.

 

داشتنِ چشم هایی گیرا و جذاب بدون حساسیت به ریمل:

احتمالاً تو هم بارها این تجربه رو داشتی که یه ریمل زدی و بعد از چند دقیقه چشم‌هات شروع کرده به سوختن. یا حتی ممکنه ریمل زده باشی و تا آخر روز احساس سنگینی داشته باشی روی پلک‌هات. اینجاست که دنبال یه ریمل مناسب برای چشم‌های حساس می‌گردی. این مسئله بیشتر از چیزی که فکر کنی رایجه و واقعاً مهمه. خیلی از برندها الان دارن روی ریمل‌هایی کار می‌کنن که مخصوص چشم‌های حساس طراحی شده.

در کنار همه این‌ها، باید به یه نکته دیگه هم توجه کنی: برس ریمل. شاید خیلی وقت‌ها فکر کنی که برس ریمل زیاد مهم نیست و فقط خود فرمول ریمله که تأثیر داره. ولی برسی که خیلی زبر باشه یا دونه‌های درشت داشته باشه، می‌تونه باعث بشه موقع زدن ریمل چشمت رو اذیت کنی. پس بهتره ریملی بخری که برسش نرمه و خیلی نزدیک به ریشه مژه‌ها نمیاد. اما خوب، از کجا بفهمی کدوم برند ریمل واقعاً خوبه و ارزش خرید داره؟ تا آخر با من همراه باش تا پاسخ سوالت رو بگیری.

ریمل لش سنشیال میبلین:

ریمل لش سنشیال میبلین یه ریمل عالی از برند میبلین هست که براشِ اون با فناوری جدیدی طراحی و تولید شده و 10 لایه موی براش داره و همین باعث میشه وقتی ریمل لش سنشیال میبلین رو استفاده میکنی میبینی چه ظاهر فوق العاده زیبا و حجیمی رو برات به وجود میاره.

از ویژگی های مهم ریمل حجم دهنده و بلند کننده سنشیال میبلین اینه که هیچ حس سنگینی ایجاد نمیکنه و تمام تارهای مژه رو دونه به دونه از هم باز میکنه و به هیچ وجه اونارو به هم نمیچسبونه از طرفی با داشتنِ روغنِ حالت دهنده‌ی رز هیپ توی ترکیباتش یه حس نرمی و لطافتی رو به مژه هات میده. ریمل لش سنشیال میبلین پیگمنت بسیار قوی داره و میتونه مژه هارو خیلی مشکی و پرپشت نشون بده بدون این که احساس سنگینی توی مژه ها به وجود بیاره.

برند میبلین یکی از اون برند های آرایشی معروف هست که تقریبا همه اسمش رو شنیدن و خیلی ‌ها از محصولاتش استفاده می ‌کنن.

بهترین ریمل برای چشم‌های حساس

 

ویژگی های ریمل لش سنشیال میبلین، بهترین ریمل برای چشم های حساس:

پیگمنت مشکی قوی

حجم دهنده به مژه ها

دارای براشی منحصر به فرد

بدون ریزش

ریمل لش سنشیال میبلین مژه ها رو به هم نمیچسبونه

دارای تاییدیه و تست از متخصص چشم

بلند کننده ی مژه

مناسب برای همه حتی چشم حساس

ریمل لش سنشیال میبلین مژه رو از ریشه تا نوک خیلی حجیم و بلند نشون میده و با براشی که داره میتونه دونه به دونه ی مژه ها رو بگیره و همه رو خیلی مشکی کنه برای همین فرقی نمیکنه که مژه های شما کوتاه، بلند، کم حجم، نازک و… هست، ریمل لش سنشیال میبلین قطعا و حتما برای چشم های حساست مناسبه.

جمع بندی

به طور کلی، وقتی چشم‌های حساسی داری، انتخاب یه ریمل مناسب می‌تونه خیلی مهم باشه تا هم از زیبایی آرایشت لذت ببری و هم چشمت اذیت نشه. ریمل‌هایی که بدون عطر، پارابن و مواد شیمیایی حساسیت‌زا باشن، بهترین گزینه‌ها برای تو هستن. انتخاب ریمل مناسب برای چشم‌های حساس یه مقدار هم بستگی به تجربه خودت داره. ممکنه یه ریملی برای من عالی باشه ولی برای تو اون‌قدر خوب عمل نکنه. اما با توجه به این نکاتی که گفتم، می‌تونی ریملی پیدا کنی که هم با شرایط چشم‌هات سازگار باشه و هم جلوه‌ی خوبی روی مژه‌هات بذاره. همچنین حتما میدونی که ریمل میبلین اصل و تقلبی توی بازار خیلی زیاده، پس یکی از چیزایی که باید خیلی بهش دقت و توجه کنی، فروشگاهیه که ازش ریمل رو میخری.

یادت باشه همیشه قبل از خرید، ترکیباتش رو بخونی و مطمئن بشی که هیچ ماده‌ای که چشمت بهش حساسه توش نباشه. همین کار کوچیک می‌تونه خیلی از مشکلات رو برات حل کنه. برندهایی مثل میبلین، تو این زمینه خیلی قوی عمل کردن و محصولاتشون برای چشم‌های حساس طراحی شده. در نهایت، مهمه که علاوه بر انتخاب ریمل مناسب، به تمیزی و تعویض منظم اون هم توجه کنی تا مشکلات چشمی برات پیش نیاد. یادت باشه که سلامت چشم‌هات همیشه در اولویته.

بهترین ریمل برای چشم‌های حساس

 

خرید بهترین ریمل برای چشم های حساس

اگه دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال و باکیفیت هستی، خرید از سایت مای سفورا یه گزینه عالیه. این سایت، یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبره که محصولات متنوعی از برندهای معروف جهانی مثل میبلین، سفورا، هدی بیوتی، فنتی بیوتی، دیور، نارس و کلی برند دیگه رو ارائه می‌ده. مای سفورا با ارائه محصولات اصل و با ضمانت اصالت کالا، خیالت رو از بابت کیفیت راحت می‌کنه.

یکی از خوبی‌های خرید از مای سفورا اینه که می‌تونی به راحتی همه چیز رو آنلاین ببینی و مقایسه کنی. هر محصول توضیحات کامل داره، از جمله نقد و بررسی، نحوه استفاده، و حتی نظر مشتری‌های قبلی که ازش استفاده کردن. اینطوری می‌تونی با خیال راحت انتخابت رو انجام بدی. سایتش هم طراحی ساده و کاربرپسندی داره، پس خیلی راحت می‌تونی محصولات مورد نظرت رو پیدا کنی.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*