عملکرد گلکسی اس 26

پیشرفت سرعت و عملکرد گلکسی اس 26 باورنکردنی خواهد بود

اخبار و شایعات جدید به پیشرفت چشمگیر عملکرد سری گلکسی اس 26 – Galaxy S26 سامسونگ اشاره دارند. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 5 محور اصلی این اخبار است.

اگر تغییری در برنامه همیشگی سامسونگ رخ ندهد، کمی بیش از سه ماه دیگر سری پرچمداران خانواده گلکسی اس 25 سامسونگ به‌طور رسمی رونمایی شده و اندکی پس از آن نیز روانه بازار خواهند شد. با این وجود همانند هر محصول جریان‌ساز دیگر، شایعات و اخبار در خصوص دو نسل بعد از گوشی‌های پریمیوم سامسونگ ماه‌هاست که به‌طور مداوم در جریان هستند. جدیدترین اخبار و گزارشات رسیده به‌طور خاص روی عملکرد سری گلکسی اس 26 متمرکز بوده و اطلاعاتی جذاب را در خصوص سرعت این گوشی‌های در اختیارمان قرار می‌دهند.

بر اساس این اطلاعات، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 5 کوالکام که احتمالا در پرچمداران سال 2026 سامسونگ تعبیه خواهد شد پیشرفت‌هایی فوق‌العاده را در سرعت و عملکرد این گوشی‌ها رقم خواهد زد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 5 عملکرد فنی سری گلکسی اس 26 را متحول خواهد کرد

علیرغم آن که هنوز برای اظهار نظر در خصوص چیپست Snapdragon 8 Gen. 5 کوالکام بیش از حد زود است، اما نخستین بنچمارک‌های غیررسمی از این چیپست از قدرت فوق‌العاده بالای آن خبر می‌دهند. بر اساس این اخبار، تراشه سه نانومتری سال 2026 کوالکام از هسته‌های بهینه 4 گیگاهرتزی بهره خواهد برد؛ درحالیکه سرعت هسته قدرتمند آن به 5 گیگاهرتز خواهد رسید.

سرعت گوشی Galaxy S26

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 که کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهند شد، بیشینه سرعتی حدود 4 گیگاهرتز داشته باشند.‌ از سوی دیگر، سرعت هسته‌های پردازشی به کار رفته در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز بین 2.2 گیگاهرتز تا 3.39 گیگاهرتز متغیر هستند. این مساله به‌معنای افزایش 50 درصدی سرعت و بازدهی تراشه‌های دو سال بعد کوالکام خواهد بود.

البته افراد اندکی حرفه‌ای‌تر احتمالا نتوانند افزایش عملکرد 50 درصدی تراشه‌های کوالکام را باور کنند؛ زیرا محدودیت‌های فراوانی برای دریافت حداکثر توان از تراشه گوشی‌های موبایل وجود دارد. مهم‌ترین فاکتور در این زمینه فضای اندکی خنک‌کنندگی است که می‌تواند عملکرد دستگاه را به‌طور قابل توجهی محدود کند.

از سوی دیگر سری پرچمداران گلکسی اس 24 سامسونگ همین حالا نیز محصولاتی فوق‌العاده سریع به شمار می‌روند. بنابراین افزایش سرعت بیشتر در آن‌ها احتمالا آن‌طور که به نظر می‌رسد توسط کاربران عادی حس نخواهد شد. در عین حال دو حوزه پردازش هوش مصنوعی و گیمینگ احتمالا از این افزایش سرعت و عملکرد سری گلکسی اس 26 به‌طور قابل توجهی بهره خواهند برد.

عملکرد گلکسی اس 26

در کنار شایعاتی که از سری Galaxy S26 به گوشی می‌رسند، خبرهای جذابی نیز از خانواده Galaxy S25 سامسونگ به گوش می‌رسد. بنچمارک‌های منتشر شده از این پرچمداران به ارتقای 25 الی 30 درصدی عملکرد آن‌ها اشاره دارد. از سوی دیگر، حافظه رم بیشتر و پیشرفت‌های بزرگ در حوزه دوربین نیز از جمله تغییراتی است که می‌توان از اس 25 اولترا انتظار داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
خداحافظی با S26 Ultra؛ گلکسی اس ۲۶ نوت جای اولترا عرضه می‌شود چیپست گلکسی S25 و S26 سامسونگ تأیید شد؛ کوالکام، اگزینوس یا هر دو؟ جزئیات لو رفته از باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا ناامیدتان خواهند کرد سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*