قیمت عجیب گلکسی S24 FE

گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE با قیمت عجیب به بازار ایران آمد

قیمت عجیب گلکسی S24 FE تمام مشتریان سامسونگ را شوکه کرده؛ این در حالی است که انتظار می‌رفت بهای این گوشی پرچم‌دار نسبت به مدل قبلی بهتر باشد.

در آخرین اخبار دنیای تکنولوژی راجع به افشای کامل مشخصات گوشی گلکسی S24 FE صحبت کردیم و امروز نوبت عرضه آن به بازار داخلی کشور رسیده است. هم اکنون این پرچم‌دار که انتظار می‌رفت با قیمت منصفانه‌تری نسبت به سایر مدل‌های گران قیمتش به بازار بیاید، با بهایی عجیب به فروشگاه‌های موبایل آمده است.

قیمت عجیب گلکسی S24 FE در بازار ایران

قیمت عجیب گلکسی S24 FE

در حال حاضر می‌توانید گلکسی اس 24 اف ای را با قیمت 37 تا 38 میلیون تومان خریداری کنید. این محصول جذاب و قاتل پرچم‌دار که طبق وعده قبلی در نیمه دو سال 2024 رونمایی و عرضه شد، مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی با قلب تپنده اگزینوس 2400e است و از مهم‌ترین بهبودهایی که تجربه کرده می‌توان به سیستم پردازش تصویر اشاره کرد.

قیمت پایه این تلفن همراه در بازارهای جهانی، 650 دلار بوده و همان‌طور که گفتیم در بازار داخلی ایران باید بودجه‌ای 40 میلیون تومانی داشته باشید. تنها یک نسخه رم 8 گیگابایتی برای S24 FE در تمامی مدل‌ها در نظر گرفته شده که به ادعای سامسونگ قرار نیست عملکرد کلی گوشی را تحت تأثیر قرار دهد. البته در کنار رم 8 گیگابایتی، حداکثر حافظه داخلی 512 گیگابایت در دسترس است.

قیمت عجیب گلکسی S24 FE

صفحه نمایش 6.7 اینچی در مقایسه با گلکسی S23 FE حدود 0.3 اینچ بزرگ‌تر شده و قابلیت‌هایی نظیر فول اچ دی پلاس و پنل اولد دارد. همچنین نرخ نوسازی تصویر بین 60 تا 120 هرتز متغیر بوده و می‌توان به قابلیت ویژن بوستر و عملکرد مطلوب زیر نور خورشید هم اشاره کرد.

در گجت نیوز بخوانید: پیشرفت سرعت و عملکرد گلکسی اس ۲۶ باورنکردنی خواهد بود نتایج تست باتری آیفون ۱۶ پرو مکس منتشر شد؛ پادشاه جدید عمر باتری موبایل از آیفون ۱۷ اپل چه انتظاراتی داریم؟ مقایسه پوکو F6 و پوکو X6 پرو؛ تفاوت میانرده‌های محبوب شیائومی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*