کولر گازی شیائومی Mijia Natural Wind Pro

کولر گازی جدید شیائومی نیازی به سرویس و تمیزکاری ندارد

شیائومی از کولر گازی جدید Mijia Natural Wind Pro رونمایی کرد. این کولر چینی به قابلیت تمیزکاری و سرویس خودکار و همچنین هوش مصنوعی مجهز است.

شیائومی کولز گازی جدیدی با عنوان Mijia Natural Wind Pro را به سبد لوازم خانگی خود در بازار چین اضافه کرد. ویژگی برجسته این کولر چینی، عدم نیاز آن به سرویس و تمیزکاری است.

مشخصات و قابلیت‌های کولر گازی Mijia Natural Wind Pro شیائومی

این کولر جریان هوای قوی 830 متر مربعی بر ساعت دارد و می‌تواند اتاق‌هایی با اندازه 16 تا 20 متر مربع را به سرعت خنک کند. همچنین به تکنولوژی جریان هوا از بالا مجهز است که اثر تهویه و کولر مرکزی را شبیه‌سازی می‌کند. به‌لطف این طراحی، هوا در کل اتاق گردش پیدا می‌کند و بدون برخورد مستقیم با افراد، فضایی خنک می‌سازد.

کولر گازی شیائومی Mijia Natural Wind Pro

ضریب عملکرد سالانه (به‌اختصار APF) کولر گازی جدید شیائومی 5.65 اعلام شده است که نشان از مصرف فوق‌العاده بهینه انرژی دارد. این کولر همچنین با استفاده از کمپرسور دو سیلندر و کندانسور دو ردیفه، سرمایش و گرمایش را بهبود می‌بخشد و ناحیه تبادل حرارت و پایداری در فرکانس پایین را به ترتیب تا 82 و 30 درصد افزایش می‌دهد. سروصدای آن هم تا 5 درصد از حد معمول کاهش پیدا کرده است.

کولر گازی جدید Mijia Natural Wind Pro به‌صورت کامل از سیستم عامل HyperOS Connect شیائومی پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر، کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن میجیا و همچنین دستیار صوتی XiaoAI این کولر را کنترل کند. این کولر حتی با وای‌فای 2.4 گیگاهرتزی سازگار است، هرچند از شبکه‌های 5 گیگاهرتزی پشتیبانی نمی‌کند.

کولر گازی شیائومی Mijia Natural Wind Pro

یکی از ویژگی‌های جذاب دیگر محصول جدید شیائومی، قابلیت تمیزکاری خودکار به‌واسطه واحدهای داخلی و بیرونی است. واحد بیرونی این کولر با بهره‌گیری از آب میعان شده، مبدل حرارت را تمیز می‌کند. در آن همچنین فیلتر ضد باکتری و ضد کپک به کار رفته است و حتی کولر در صورت گرفتگی راه فیلتر، این موضوع را به کاربر یادآوری می‌کند.

شیائومی کولر گازی جدید میجیا نچرال ویند پرو را در 2 اکتبر (11 مهر) با قیمت اولیه 3499 یوان (498 دلار) عرضه می‌کند و پس از مدتی، آن را با قیمت 3999 یوان (569 دلار) در فروشگاه‌های خود در دسترس قرار می‌دهد.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*