حذف نسخه معمولی از سری سامسونگ گلکسی S26

خبر بد برای طرفداران سامسونگ: گلکسی S26 عرضه نمی‌شود!

افشاگری مطرح مدعی است که سامسونگ برای حذف نسخه معمولی گلکسی S26 برنامه دارد و تغییراتی در سری گوشی های اس رقم خواهد زد.

سامسونگ در آینده نزدیک سری گوشی های موبایل پرچمدار خود را معرفی می‌کند و حتی با توجه به الگوی معمول این شرکت کره‌ای، زمان عرضه سامسونگ S25 به‌صورت تقریبی مشخص شده است. با توجه به اطلاعات منتشرشده تاکنون، انتظار می‌رود S25 با تکیه به فرمول چند سال اخیر سامسونگ روانه بازار شود. با این حال، شنیده‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ پس از آن قرار است با حذف نسخه معمولی S26، تغییری در سری گلکسی S به وجود بیاورد.

حذف نسخه معمولی از سری گلکسی S26

«آیس یونیورس» (Ice Universe)، افشاگر شناخته‌شده، مدعی شد که سامسونگ قصد دارد نسخه معمولی را از سری گلکسی S26 حذف کند. این شرکت پیش‌تر اقدامی مشابه را با سری تبلت‌های خود انجام داده است. سامسونگ در سال جاری میلادی فقط نسخه‌های پلاس و الوترا از سری گلکسی تب S10 را عرضه کرد. در نتیجه، دور از انتظار نیست که رویکردی مشابه را در قبال سری گلکسی S در پیش بگیرد.

به نظر می‌رسد از آنجا که دیگر نسخه استاندارد گلکسی اس 26 نمی‌تواند ارزش رقابتی ویژه‌ای در بازار داشته باشد، سامسونگ فقط اقدام به عرضه نسخه‌های پلاس و اولترا خواهد کرد. هرچند این در مقطع کنونی صرفاً در حد شایعه است، باید منتظر ماند و دید ظرف ماه‌های آتی گزارش‌های جدیدی در تایید این موضوع منتشر می‌شوند یا خیر. انتظار می‌رود سری اس 26 به رسم همیشه در ژانویه سال 2026 به‌صورت رسمی رونمایی و سپس روانه بازار شود.

حذف نسخه معمولی از سری سامسونگ گلکسی S26

البته افشاگری که گزارش حذف نسخه استاندارد از سری گلکسی S26 را منتشر کرده است، سابقه قابل اتکایی دارد. با وجود این، در برخی از مواقع هم گزارش‌هایی از سوی او منتشر شده‌اند که خلاف واقعیت از آب در آمدند یا دست کم اغراق‌شده بودند.

حتی نسخه معمولی گلکسی S25 هم که در آینده نزدیک به مرحله عرضه می‌رسد، با چالش‌هایی دست و پنجه نرم خواهد کرد؛ چراکه شرکت‌های چینی تولیدکننده گوشی طی چند ماه آینده گوشی‌هایی کوچک‌تر با مشخصات فنی سطح بالا و قیمت رقابتی را عرضه می‌کنند که می‌توانند برای نسخه معمولی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ مشکل‌ساز شوند.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE با قیمت عجیب به بازار ایران آمد پیشرفت سرعت و عملکرد گلکسی اس ۲۶ باورنکردنی خواهد بود گلکسی S25 پلاس در بنچمارک قدرتمندتر از S25 اولترا ظاهر شد! هرآنچه از گلکسی S25، پرچمدار جدید سامسونگ انتظار داریم گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE با تغییرات اندک نسبت به نسل قبل معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*