تویوتا لندکروزر مدل 2025

تویوتا لندکروزر مدل 2025 معرفی شد + مشخصات فنی، امکانات و عکس

تویوتا از لندکروزر مدل 2025 یا مدل جدید سری 250 پرادو با امکانات جدید رونمایی کرد. در ادامه شاهد مشخصات و امکانات این شاسی بلند ژاپنی باشید.

تویوتا تابستان سال گذشته با معرفی تویوتا لندکروزر مدل 2024 یا همان لندکروزر پرادو سری 250 که دستخوش تغییری اساسی در طراحی شده بود، دنبال‌کنندگان اخبار خودرو را غافلگیر کرد. بعد از عرضه تویوتا لندکروزر جدید در بهار قبلی، حالا مدل 2025 این شاسی بلند ژاپنی به بازار معرفی شده است. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی، امکانات و قیمت این خودرو را مشاهده کنید.

دسترسی به بخش‌های مطلب:

طراحی نمای بیرونی لندکروزر جدید

همان‌طور که انتظار می‌رود، تویوتا در طراحی نمای بیرونی لندکروزر مدل 2025 جدید تغییر محسوسی صورت نداده و صرفاً به افزودن امکانات جدید به این شاسی بلند بسنده کرده است.

این خودرو در تیپ‌‌های 1958 و «لندکروزر» عرضه می‌شود. تیپ 1958 به‌عنوان تیپ پایه با ویژگی‌هایی نظیر چراغ‌های جلو گِرد از تیپ دیگر متمایز می‌شود و به‌صورت کلی، شکل و شمایل آفرودی‌تری دارد. تیپ دیگر به چراغ‌های مستطیلی، طراحی متفاوت سپر و رنگ آبی خود شناخته می‌شود.

امکانات مدل جدید تویوتا لندکروزر

از لحاظ امکانات باید اشاره کرد که تیپ پایه 1958 از ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های پارچه‌ای، گرمکن فرمان، تهویه خودکار سه ناحیه‌ای، نمایشگر لمسی 8 اینچی با پشتیبانی بی‌سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو، سیستم صوتی فراگیر با 6 اسپیکر و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی برخوردار است.

کابین تویوتا لندکروزر مدل 2025

تیپ «لندکروزر» هم با آپشن‌هایی مثل چرم مصنوعی ساف‌تکس به‌همراه گرمکن و تهویه، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، صفحه آمپر تمام دیجیتال 12.3 اینچی، نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی، سیستم صوتی با 10 اسپیکر (یا سیستم صوتی جی‌بی‌ال با 14 اسپیکر)، نمایشگر هدآپ، کول باکس در کنسول مرکزی، مونروف و رینگ‌های 20 اینچی عرضه می‌شود.

تویوتا همچنین امکاناتی جدید برای لندکروزر مدل 2025 در نظر گرفته است. درب صندوق عقب این شاسی بلند حالا چراغ‌هایی داخلی دارد که فضای بار را نورانی می‌کنند. سنسورهایی جدید به کار رفته در آن حالا سیستم تشخیص عابر پیاده را بهبود می‌بخشند و قابلیت تشخیص موتورسیکلت‌سواران را هم دارند. همچنین سیستم حفظ خودرو در لاین از قابلیت رصد راننده و متوقف‌سازی خودرو در صورت بروز فوریت پزشکی بهره‌مند شده است.

مشخصات فنی تویوتا لندکروزر مدل 2025

مشخصات فنی تویوتا لندکروزر مدل 2025

هر دو تیپ تویوتا لندکروزر مدل 2025 به پیشرانه هیبرید آی‌فورس مکس مجهز هستند که متشکل از یک موتور بنزینی 2.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ و دو موتور الکتریکی است. این پیشرانه در مجموع می‌تواند می‌تواند 326 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور تولید کند و به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته نیرو محرکه را به هر چهار چرخ هدایت می‌کند.

قیمت تیپ‌های مدل 2025 لندکروزر

تیپ پایه تویوتا لندکروزر مدل 2025 در نتیجه افزایش قیمت 500 دلاری، با قیمت 57 هزار و 900 دلار روانه بازار می‌شود. تیپ «لندکروزر» هم افزایش قیمت را تجربه کرده و 63 هزار و 900 دلار قیمت‌گذاری شده است.

در گجت نیوز بخوانید: