گلکسی آ 56

هرآنچه که از عملکرد گوشی گلکسی آ 56 (GALAXY A56) میان رده قدرتمند جدید سامسونگ می‌دانیم

گوشی گلکسی آ 56 – Galaxy A56 سامسونگ را از همین الان باید یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال دانست. از عملکرد فنی این میانرده چه می‌دانیم؟

بر خلاف چند سال پیش که محصولات پرچمدار اعتبار گوشی‌سازان را رقم می‌زدند، در سال‌های اخیر محصولات میانرده محل رقابت سنگین این کمپانی‌ها شده‌اند. در این دسته گوشی‌ها ارزش خرید حرف اول را می‌زند. به همین دلیل تمامی برندهای فعال در این حوزه در صدد هستند که با تعبیه بهترین امکانات در محصولاتشان و عرضه آن‌ها به قیمت رقابتی گوی سبقت را از رقبا بدزدند. سری محصولات گلکسی A سامسونگ چندین سال است که توانسته‌اند به درخشش فراوانی در این سگمنت برسند و فروش شگفت‌انگیزی کسب کنند. به همین دلیل تعجبی ندارد که نسل بعدی گوشی‌های این خانواده، گلکسی آ 56 از همین الان گوشی داغ و مورد انتظاری است.

این گوشی قرار است به تراشه اگزینوس 1580 سامسونگ مجهز شود و ضمن ارائه قدرت فنی بالا مصرف انرژی بهینه‌ای هم داشته باشد. اخیرا نتایج بنچمارک این گوشی منتشر شده و خبر از قدرت بالای آن می‌دهد.

درخشش گلکسی آ 56 سامسونگ در بنچمارک‌ها

گوشی میانرده Galaxy A56 سامسونگ به‌تازگی در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده و توانسته در تست‌های تک هسته‌ای و دوهسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 1339 و 3847 را کسب کند. این امتیازات حاکی از آن هستند که میانرده پریمیوم آتی سامسونگ قادر خواهد بود به‌خوبی از پس کاربری‌های روزمره مثل گشت و گذار در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و مالتی تسکینگ برآمده و قدرتی مناسب داشته باشد.

گلکسی آ 56

علاوه بر این، می‌توان انتظار داشت که گلکسی آ 56 همچنین بتواند در برخی کاربری‌های سنگین‌تر مثل اجرای بازی‌های روز یا باز کردن چندین اپلیکیشن به‌طور همزمان نیز درخشان ظاهر شده و عملکردی فراتر از محصولات هم‌رده خود ارائه دهد.

اخبار موجود از تراشه اگزینوس 1580 سامسونگ حاکی از چینش 1+3+4 تایی هسته‌های آن است که توازنی منطقی بین قدرت و مصرف انرژی برقرار خواهد کرد. به این ترتیب می‌توان حین اجرای کاربری‌های ساده، انتظار عملکردی بهینه و مصرفی پایین را از گلکسی ای 56 داشت و در اپلیکیشن‌های سنگین‌تر نیز شاهد قدرت فنی قابل قبول بود.

این گوشی میانرده همچنین به 8 گیگ رم هم مجهز شده و حافظه‌ای کافی برای اجرای روان اکثر اپلیکیشن‌ها و مالتی تسکینگ را در اختیار خواهد داشت.

گوشی Galaxy A56

بر اساس این امتیازات کسب شده توسط گلکسی آ 56 در بنچمارک Geekbench می‌توان انتظار داشت که میانرده سامسونگ با ارائه تراشه‌ای قدرتمند، حافظه داخلی کافی و جدیدترین نسخه اندروید قادر باشد بار دیگر جایگاه خود در بازار گوشی‌های میانرده پریمیوم را مستحکم‌تر از قبل کند. درخشش این گوشی در بازار البته به موارد دیگری مثل قیمت‌گذاری سامسونگ و وضعیت رقبا در زمان عرضه بستگی خواهد داشت.

سامسونگ البته به‌تازگی گوشی میانرده پریمیوم گلکسی S24 FE را نیز روانه بازار کرده که بسیاری مشخصات فنی پرچمداران سری گلکسی S24 را با قیمتی به‌مراتب ارزان‌تر در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ به گلکسی A55 و A35 آمد مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE؛ کدام گوشی سامسونگ را بخریم؟ نکات مهمی که باید پیش از خرید سامسونگ گلکسی A55 بدانید به جای گوشی گلکسی A55 سامسونگ، این گوشی‌های جذاب را بخرید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*