محصولات اپل

اپل به زودی تولید این محصولات را متوقف می‌کند

تولید محصولات جدید باعث شده که اپل مجبور شود برخی از مدل های قدیمی را از خط تولید خود خارج کند. گرچه برخی از این مدل‌ها بسیار محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند.

از زمان معرفی نسل جدید گوشی های آيفون اپل موجی را در اخبار تکنولوژی ایجاد کرد. هرچند حالا آنها برای یک مراسم طوفانی دیگر آماده می‌شوند. انتظار می‌رود که در این مراسم شاهد معرفی مدل‌های جدید آیپد و مک باشیم. طبیعتا پس از معرفی این محصولات برخی از مدل‌های پرطرفدار اپل نیز از خط تولید خارج خواهند شد.

مجموعه جذابی از محصولات اپل در راه هستند

محصولات اپل

بر اساس شایعات منتشر شده اپل قصد دارد از مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو رونمایی کند. مک بوک های جدید از تراشه‌های M4، M4 پرو و M4 مکس بهره خواهند برد. انتظار می‌رود که پس از مراسم اپل متوقف شدن تولید کلیه مدل‌های مجهز به تراشه M3 را اعلام کند.

همچنین در سال ۲۰۲۳ اپل نسخه جدید مک مینی را با تراشه‌های M2 و M2 پرو روانه بازار کرد. حالا نشانه‌ها به احتمال معرفی نسل جدید مک مینی با تراشه‌های M4 و M4 پرو اشاره دارند. بدین‌ترتیب قطعا مدل‌های پیشین دیگر جایی در خطوط تولید اپل نخواهند داشت.

محصولات اپل

کوپرتینویی‌ها می‌خواهند طرفداران iMac را نیز با معرفی مدل‌های جدید خوشحال کنند. حضور پردازنده‌های M4 در iMac باعث بازنشسته شدن مدل‌های مجهز به تراشه M3 خواهد شد. البته محصولات جدید اپل فقط به خانواده مک محدود نمی‌شوند. چراکه آیپدهای جدیدی نیز در راه هستند. گفته می‌شود که اپل می‌خواهد مدل جدید آپید مینی را با تراشه A18 معرفی کند. این مدل از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره خواهد برد.

مدل جدید باعث می‌شود که آیپد مینی 6 از لیست محصولات در حال تولید اپل خط بخورد. در کنار اینها شاهد معرفی آیپد 11 نیز خواهیم بود. آیپد 10 از سال ۲۰۲۲ در خط تولید این شرکت قرار داشته است؛ بنابراین وقت آن رسیده که جای خود را به یک مدل جدیدتر بدهد. معرفی محصولات جدید اپل باعث می‌شود که قیمت مدل‌های قبلی تا حدودی در بازار کاهش پیدا کند. در این حالت کاربران می‌توانند خرید آنها را در نظر بگیرند. گرچه متوقف شدن خط تولید احتمال عرضه محصولات ریفربیشد شده را نیز در بازار بیشتر می‌کند. مخصوصا اگر محصول مورد نظر با استقبال زیاد کاربران مواجه شود.

بیشتر بخوانید:
لپتاپ تراول میت P6 14 ایسر با پردازنده قدرتمند اینتل و هوش مصنوعی پیشرفته معرفی شد سامسونگ از دو تبلت جدید گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا با امکانات و مشخصات متفاوت رونمایی کرد لپ تاپ لنوو تینک بوک 16 نسل 7 پلاس با پردازنده پرچمدار AMD معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*