آپدیت جدید تلگرام پس از آزاد شدن پاول دورف

آپدیت جدید تلگرام پس از آزاد شدن پاول دورف منتشر شد

اولین بروزرسانی عمده پلتفرم Telegram بعد از آزادی پاول دورف، مدیرعامل آن، منتشر شد. در ادامه جزئیات آپدیت جدید پیامرسان تلگرام را مطالعه کنید.

پس از بازداشت پرسروصدا و آزادی پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، به‌تازگی اولین آپدیت جدید عمده این پیامرسان منتشر شد. با توجه به فشارهایی که در این چند وقت به تلگرام در رابطه با محتوای مجرمانه وارد شد، جای تعجبی ندارد که تیم توسعه‌دهنده این پیامرسان در بروزرسانی جدید روی مدیریت محتوا تمرکز دارد. البته قابلیت‌های دیگری هم به‌واسطه همین بروزرسانی در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

ویژگی‌های آپدیت جدید پیامرسان تلگرام

آپدیت جدید تلگرام ضمن هدیه دادن اشتراک پریمیوم، امکان ارسال هدیه‌های دیجیتال و نمایش هدیه‌های دریافتی در پروفایل را فراهم می‌کند. کاربر می‌تواند از طریق استارز (Stars)، ارز داخلی این پلتفرم، هدیه‌های دیجیتال خریداری کند.

هدیه دادن در آپدیت حدید تلگرام

تلگرام همچنین دریافت کد تایید از کسب‌وکارها به‌جای اس‌ام‌اس را امکان‌پذیر کرده است. به‌لطف قابلیتی جدید تحت عنوان Telegram Verification Platform، کسب‌وکارها می‌توانند کد تایید به مشتریان خود ارسال کنند. به ادعای تلگرام، این پیامرسان کم‌هزینه‌تر، امن‌تر، سریع‌تر و راحت‌تر از بقیه نمونه‌ها است و فقط 0.01 دلار به ازای هر مشتری دریافت می‌کند. تلگرام حتی وعده ارسال آنی پیام‌ها بر خلاف روش‌های سنتی را می‌دهد.

گزارش محتوا در بروزرسانی آخر تلگرام

ابزارهای گزارش محتوا هم از طریق آپدیت جدید تلگرام بهبود پیدا کرده‌اند. گزینه‌های بیشتری به هر دسته‌بندی اضافه شده است و تلگرام در راستای همگام شدن با احوالات روز، از این پس ابزارهای گزارش محتوا را با توجه به مرتبط‌ترین دلایل ممکن برای گزارش به‌روزرسانی می‌کند. کاربر برای گزارش یک محتوای مجرمانه یا به هر شکل دیگری مشکل‌دار، کافی است روی پیام ضربه بزند، دست خود را روی آن نگه دارد و گزینه Report را انتخاب کند.

بهبود تماس تصویری در آپدیت جدید تلگرامطبق آخرین اخبار تکنولوژی، تلگرام با بازنگری در ویدیو چت‌ها در نسخه iOS، عملکرد آن را بهبود بخشیده، مصرف باتری را کاهش داده و مانع گرم شدن بیش از حد گوشی در طول تماس‌های طولانی شده است. نسخه اندروید تلگرام هم حالا از استریم با پروتکل RTMP پشتیبانی می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد محتوای ویدیویی خود را به برنامه‌هایی نظیر ایکس‌اسپلیت و اوبی‌اس استودیو ارسال کند. اولین بار در سال 2022 کاربران نسخه‌های دسکتاپ و iOS از این پروتکل برخوردار شده بودند، اما این بروزرسانی جدید آن را به نسخه اندروید هم می‌آورد.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*