خودروهای وارداتی جانبازان

تویوتا محبوب‌ترین برند خودروهای وارداتی جانبازان

همزمان با انتشار لیست آمار تقاضای خودروهای وارداتی سامانه جانبازان, تویوتا به‌عنوان محبوب‌ترین برند این لیست انتخاب شد.

پس از آغاز به‌کار سامانه یکپارچه خودروهای جانبازان از سال گذشته، شاهد عرضه محصولات به‌روز و متفاوت خودروسازان مطرح خارجی با تعرفه صفر درصد برای جانبازان کشورمان بودیم. در این بین تنها واجدین شرایط با درصد جانبازی ۵۰ الی ۷۰ می‌توانستند با روش اولویت بندی خودروهای عرضه شده را خریداری کنند.

طبق آخرین اخبار خودرو، پس از اتمام دور جدید عرضه خودروهای جانبازان، لیست آمار تقاضا برای هر یک از وارداتی های عرضه شده در این سامانه‌ مشخص شده و مطابق پیش‌بینی‌ها علاقه و محبوبیت برند تویوتا سبب شده تا محصولات این شرکت رتبه یک متقاضیان را به خود اختصاص دهد.

میزان تقاضای خودروهای وارداتی جانبازان

خودروهای وارداتی جانبازان

طبق آمار منتشر شده از میزان تقاضای خودروهای وارداتی سامانه جانبازان، برند تویوتا و سدان پرفروش این شرکت با نام تویوتا کمری با تعداد درخواست ۵۲۰۰ دستگاه در رتبه اول این لیست قرار گرفته است. رتبه دوم این لیست به کراس اوور جدید تویوتا وایلدلندر با تعداد درخواست ۳۰۰۰ دستگاه رسیده است.

در رتبه سوم اما رنو کولئوس محبوب مونتاژ کره با ۲۵۰۰ دستگاه سفارش قرار گرفته است. در رتبه چهارم مجدد یک کراس اوور جدید از برند تویوتا با نام ونزا قرار گرفته است. این خودرو ۱۵۰۰ دستگاه درخواست ثبت کرده است. رتبه پنجم این لیست را نیز یک سدان جمع و جور آلمانی با نام مرسدس بنز A180 با ۱۲۰۰ ثبت درخواست تصاحب کرده است.

در جدول زیر لیست خودروهای عرضه شده و آمار تقاضای هر کدام به تفکیک درج شده است.

نام خودروتعداد حدودی ثبت درخواست 
تویوتا کمری۵۲۰۰ عدد
تویوتا وایلدلندر۳۰۰۰ عدد
رنو کولئوس۲۵۰۰ عدد
تویوتا ونزا۱۵۰۰ عدد
مرسدس بنز A180۱۲۰۰ عدد
مرسدس بنز C200۱۰۰۰ عدد
تویوتا راو ۴۱۰۰۰ عدد
تویوتا فرانتلندر۱۰۰۰ عدد
آئودی A3۵۰۰ عدد
ب ام و ۱۱۶i۵۰۰ عدد
ب ام و ۱۲۰i۳۰۰ عدد
فولکس واگن تیگوان۲۰۰ عدد
نیسان آلتیما۲۰۰ عدد
تویوتا هایلندر۱۰۰ عدد
همچنین بخوانید:
سه خودرو جذاب از تویوتا به ایران می‌آیند؛ مشخصات کمری، کرولا کراس و کرولا سدان میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۴، شاسی بلند جذاب ژاپنی در نسخه فول آپشن به ایران می‌آید لکسوس NX350 ،NX250 و RX350 به ایران می‌آیند