محبوبیت آیفون در ایران

چرا هنوز آیفون در ایران پرفروش است؟

با اینکه گزارش‌های مربوط به بررسی وضعیت فروش آیفون در بازار جهانی نشان می‌دهند که فروش برند آیفون با افت روبه‌رو بوده است، اما هنوز در کشور ایران افراد بسیاری متقاضی خرید این نوع گوشی‌ها هستند. هم‌زمان با افت فروش آیفون در سایر بازارها، قیمت این گوشی در کشور ایران رو به افزایش است و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد.

از آنجایی که قیمت گوشی آیفون در بازار موبایل ایران خیلی زیاد است، انتظار می‌رود کمتر کسی برای خرید آن اقدام کند؛ اما با بررسی آمار خرید و فروش این مدل از گوشی‌ها متوجه می‌شوید که هنوز هم افراد زیادی به خرید آیفون تمایل دارند. حتی برخی از نسخه‌های قدیمی آیفون که در سایر کشورها منسوخ شده‌اند، همچنان در کشور ایران خرید و فروش می‌شوند. به نظر شما چرا هنوز آیفون در کشور ایران پرطرفدار است؟

معرفی برند اپل و گوشی‌های آیفون

با جست‌وجو در بازار موبایل و لوازم الکترونیکی به انواع مختلفی از گوشی‌های هوشمند برخورد می‌کنید که برخی از آن‌ها نسبت به سایرین گران‌تر، پرطرفدارتر و باکیفیت‌تر هستند. این موضوع به‌طور معمول درباره برند اپل و گوشی‌های آیفون صدق می‌کند؛ زیرا همیشه در کشور ایران خریداران زیادی برای این نوع گوشی‌ها وجود دارند.

با اینکه قیمت گوشی آیفون به‌طور روزافزون در حال افزایش است، هنوز بسیاری از افراد برای خرید گوشی اپل اقدام می‌کنند و حتی به رجیستر نشدن آن هم توجهی ندارند. این برند یکی از قوی‌ترین و باکیفیت‌ترین برندها در زمینه تولید لوازم الکترونیکی است که نسبت به سایر برندهای جهانی محبوبیت بیشتری دارد.

برند اپل نه تنها در تولید گوشی آیفون موفق بوده، بلکه در زمینه تولید سایر محصولات الکترونیکی همانند آیپد نیز توانسته است به جایگاه خوبی دست یابد. در حال حاضر بیشتر افراد این شرکت را می‌شناسند و این برند به اندازه‌ای به شهرت رسیده است که گوشی‌های آیفون به معرفی شدن نیازی ندارند.

بررسی دلایل محبوبیت گوشی آیفون در ایران

محبوبیت آیفون در ایران

با اینکه این مدل از گوشی‌های به‌روز قیمت بالایی دارند، اما همچنان در کشور ایران خرید و فروش می‌شوند. علاقه افراد ایرانی به گوشی آیفون به حدی است که حتی نسخه‌های قدیمی و منسوخ شده آن را نیز می‌خرند. سیستم و عملکرد حرفه‌ای آیفون یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مدل از گوشی‌ها محسوب می‌شود.

درواقع، برند اپل سعی کرده است نرم‌افزارهای بهینه‌سازی‌شده را در گوشی‌های خود به کار ببرد تا مشتریان بیشتری را جذب کند که البته تا حد زیادی نیز موفق بوده است. موفقیت و محبوبیت برند اپل در کشور ایران بیشتر به چشم می‌آید.

ناگفته نماند که کامل بودن تجهیزات الکترونیکی این گوشی‌ها از دیگر دلایل برتری آن‌ها محسوب می‌شود. برای مثال، شما با خرید هریک از گوشی‌های آیفون می‌توانید ساعت هوشمند و ایرپاد آن را نیز تهیه کنید. به زبان ساده، امکان خریداری تمامی این وسایل شیک و کاربردی یکی از دلایلی است که باعث شده تا خریداران زیادی به این مدل از گوشی‌ها روی بیاورند.

ویژگی‌های منحصر به فرد آیفون شما را به وجد می‌آورد

همان‌طور که سایر برندهای حاضر در بازار موبایل رو به پیشرفت هستند، برند آیفون نیز در مسیر تولید و عرضه محصولات خود توانسته است جایگاه خوبی را به‌دست بیاورد. تجربه کاربری مطلوبی که آیفون برای خریداران خود ایجاد کرده است، از دلایل اصلی محبوبیت این برند محسوب می‌شود که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

البته این مدل از گوشی‌ها نیز طی سال‌های متوالی که به بازار عرضه شدند، با نقاط قوت یا ضعف بسیاری همراه بودند. با وجود این، نقاط قوت آن‌ها خریداران را بیشتر تحت تاثیر قرار داد و تا به امروز هنوز این برند در کشور ایران و حتی چین طرفداران زیادی دارد. طراحی شیک و خاص این محصولات نیز باعث شده است که متقاضیان بسیاری مشتاق خرید آن‌ها باشند.

آیفون از نظر کیفیت ساخت نیز توانسته است خود را ثابت کند. بنابراین، شما با دست گرفتن این گوشی‌ها به‌طورحتم تجربه خاصی خواهید داشت که شاید سایر گوشی‌ها آن را برای شما ایجاد نکنند. برند اپل سعی کرده است که در تولید گوشی‌های ایفون خود از متریال‌های باکیفیتی استفاده کند تا نسبت به سایر برندها برتری داشته باشد.

مراسم معرفی ایفون 16 امسال هم بینندگان بسیاری داشت. اما قیمت آیفون 16 پس از رجیستری هنوز مشخص نشده است. چنانچه شایعات وزارت صمت به حقیقت تبدیل شود، اپل 16 امسال با قیمت بالاتر ولی با رجیستری وارد بازار خواهد شد.

قیمت و تقاضای بالا برای خرید آیفون

محبوبیت آیفون در ایران

شاید باورتان نشود، اما قیمت و تقاضا برای خرید آیفون، رابطه مستقیمی دارند. به عبارت دیگر، هرچه قیمت گوشی‌های آیفون در جامعه ما بیشتر می‌شود، افراد بیشتری متقاضی خرید این مدل از گوشی‌ها خواهند بود. با اینکه افزایش قیمت باید میزان تقاضا را کاهش دهد، اما درباره خرید گوشی‌های آیفون این‌گونه نیست.

آیفون در بازار موبایل ایران زبان‌زد خاص و عام است و بسیاری از افراد آرزوی داشتن این گوشی را دارند. البته محصولات اخیر این برند دارای کیفیت بالاتر و بهتری هستند و بدون شک قیمت بیشتری خواهند داشت؛ اما در کشور ایران همچنان برای خرید انواع نسخه‌های آیفون تقاضای زیادی وجود دارد.

خرید گوشی آیفون به صورت آنلاین

اگر شما نیز یکی از افراد علاقه‌مند به گوشی‌های آیفون هستید، توصیه ما این است که برای خرید اینترنتی آن اقدام کنید. البته به خاطر داشته باشید که هر فروشگاهی اعتبار کافی را ندارد و می‌تواند آیفون کارکرده را به‌جای آیفون نو به شما عرضه کند. بنابراین، در انتخاب فروشگاه خود دقت زیادی به خرج دهید.

یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین که بهترین و کامل‌ترین لیست گوشی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد، فروشگاه دیجی کالاست. شما بدون دغدغه و دردسر می‌توانید گوشی آیفون خود را از دیجی کالا خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.