محصولات راسا موتور در نمایشگاه خودرو تبریز

راسا موتور با خودروهای سوزوکی و جی ای سی در نمایشگاه خودرو تبریز حضور پیدا کرد

راسا موتور خاورمیانه با محصولات سوزوکی و جی ای سی (گک) به نمایشگاه خودرو تبریز آمد. در ادامه با این خودروهای وارداتی آشنا شوید.

نمایشگاه خودرو تبریز با حضور بیش از 28 شرکت معتبر از 17 مهر میزبان علاقه‌مندان به عرصه خودرو است و راسا موتور خاورمیانه به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح حاضر در این نمایشگاه، محصولات خود را در آن به نمایش می‌گذارد. راسا موتور به واردات خودروهای سوزوکی و برند چینی جی ای سی یا گک (GAC) شناخته می‌شود و محصولات آن توجهات زیادی را در اخبار خودرو به خود جلب کرده‌اند.

محصولات راسا موتور در نمایشگاه خودرو تبریز 1403

در ادامه به‌صورت مختصر با محصولات غرفه راسا موتور در نمایشگاه خودرو تبریز 1403 آشنا شوید. گفتنی است که نمایشگاه خودرو تبریز از 17 تا 20 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برپا خواهد بود.

فهرست خودروها:

سوزوکی جیمنی

سوزوکی جیمنی راسا موتور در نمایشگاه خودرو تبریز

یکی از تصمیمات جالب راسا موتور خاورمیانه، عرضه مینی اس یو وی آفرودی سوزوکی جیمنی بود. این شرکت بعد از معرفی سوزوکی بالنو و سوزوکی سیاز به بازار، سوزوکی جیمنی سه درب راسا موتور و سوزوکی جیمنی پنج درب راسا موتور را عرضه کرد. در حالی که خیلی از شرکت‌های واردکننده با انتخاب سدان‌ها و کراس اوورهای شهری سعی می‌کنند ریسک در میزان فروش را به پایین‌ترین حد برسانند، راسا موتور خودرویی متفاوت را برای واردات به ایران انتخاب کرد که کمتر نمونه مشابهی در بازار دارد.

سوزوکی جیمنی برای تامین قوای محرکه از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه برای انتقال نیرو محرکه به یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته متکی است و همان‌طور که از یک اس یو وی آفرودی انتظار می‌رود، نیرو محرکه را به هر چهار چرخ هدایت می‌کند.

جیمنی به‌عنوان یک شاسی بلند آفرودی تمرکز زیادی روی امکانات رفاهی ندارد، ولی از امکانات کاربردی برخوردار است. از جمله آپشن‌های این خودرو وارداتی راسا موتور می‌توان به ترمز ضد قفل، کنترل پایداری الکترونیکی، 6 ایربگ (راننده، شاگرد، جانبی و پرده‌ای)، کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر 6.75 اینچی مولتی مدیا و تهویه خودکار اشاره کرد.

سوزوکی گرند ویتارا هیبرید

سوزوکی گرند ویتارا، شاسی بلند ژاپنی محبوب در ایران، حالا به‌واسطه راسا موتور دوباره به بازار کشور بازگشته است. البته باید به این نکته اشاره کرد که نسخه در نظر گرفته شده از گرند ویتارا توسط راسا موتور، مختص به بازار هند است و معرفی آن به سال 2022 بر می‌گردد.

سوزوکی گرند ویتارا هیبرید به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی به‌همراه سیستم هیبرید خفیف مجهز است. این موتور توانایی تولید 102 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور را دارد و قدرت را به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته راهی هر چهار چرخ می‌کند.

مجموعه امکانات این شاسی بلند وارداتی راسا موتور هم با 6 ایربگ، سنسورهای پارک جلو و عقب، گروز کنترل، دوربین 360 درجه، نمایشگر 9 اینچی مولتی مدیا، نمایشگر هدآپ، تهویه خودکار و سقف پانورامیک جای توجه دارد.

سوزوکی بالنو

سوزوکی بالنو راسا موتور در نمایشگاه خودرو تبریز

بالنو هم گزینه راسا موتور در سبد محصولات خود برای هاچ بک‌پسندها است که . بالنو هم یکی دیگر از محصولات برند سوزوکی است که راسا موتور از مبدا هند به ایران آورد و حالا در نمایشگاه خودرو تبریز در معرض دید عموم قرار دارد.

سوزوکی بالنو هم زیر کاپوت خود یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با 105 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور دارد و برای انتقال نیرو محرکه یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته را به کار می‌گیرد.

انواع سیستم‌های ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، 4 ایربگ، سنسور پارک عقب، نمایشگر مرکزی 9 اینچی، سیستم صوتی با 6 اسپیکر، تهویه خودکار و نمایشگر هدآپ برخی از امکانات شاخص این هاچ بک وارداتی هستند.

جی ای سی امکو و جی ای سی جی اس 3

جی ای سی امکو راسا موتور در نمایشگاه خودرو تبریز

 جی ای سی امکو و جی ای سی جی اس 3 دو کراس اوور جمع و جور چینی از راسا موتور هستند که در نمایشگاه خودرو تبریز حاضر شدند. وجه تفاوت این خودروها نسبت به خیلی از محصولات چینی بازار، طراحی آن‌ها است. نمای جلو شلوغ و تهاجمی و خطوط برجسته فراوان در بدنه از جمله ویژگی‌های آن‌ها هستند.

جی ای سی جی اس 3

جی ای سی امکو و جی ای سی جی اس 3 هر دو با یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ عرضه می‌شوند که 177 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مسئول انتقال قدرت در این دو خودرو یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته از نوع تَر است که محور جلو را هدف می‌گیرد.

جی ای سی امپو

جی ای سی امپو

جی ای سی امپو در زمان معرفی به‌دلیل یکی از معدود سدان‌های اسپرت جدید بازار ایران بود، سروصدای زیادی به پا کرد. این ماهیت اسپرت در همان طراحی این سدان چینی با چراغ‌های تهاجمی و تریم سپر جلو و ورودی‌ها مشهود است.

امپو قوای محرکه خود را از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ می‌گیرد که قادر به تولید 167 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته از نوع تر هم نیرو این موتور را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. با اتکا به این پیشرانه، می‌توان ظرف 6.95 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب گرفت.

در گجت نیوز بخوانید:
نسخه نهایی کی ام سی ایگل معرفی شد؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت سدان اقتصادی کرمان موتور کرمان موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو تبریز آمد نمایشگاه خودرو تبریز با استقبال گسترده مردم افتتاح شد