تغییرات ظاهری آیفون 17

نخستین تغییرات ظاهری آیفون 17 لو رفت؛ رنگ‌بندی جدید و جذاب مدل Pro

جدیدترین شایعات در خصوص آیفون 17 – iPhone 17 به تغییرات ظاهری این گوشی و رونمایی آن‌ها در سه پرده رنگ جدید خبر می‌دهند.

با این که مدت نسبتا کوتاهی از رونمایی سری پرچمداران آیفون 16 اپل می‌گذرد، اما بازار شایعات در خصوص نسل بعدی این پرچمداران به‌شدت داغ است. تا کنون اخبار متفاوتی در خصوص سری آیفون 17 و خصوصا گوشی جذاب آیفون 17 ایر منتشر شده که جزئیات فراوانی از این پرچمداران را افشا کرده است. در همین زمینه به‌تازگی اطلاعاتی جدید از تغییرات ظاهری آیفون 17 منتشر شده که خبر از رنگ‌بندی جذاب و جدید در این پرچمداران می‌دهد.

تغییرات ظاهری آیفون 17 پرو؛ اضافه شدن سه پرده مختلف سبز به رنگ‌بندی

اخیرا یکی از افشاگران سرشناس حوزه گوشی‌های موبایل، Majin Bu در توییتر خبر از رونمایی سری آیفون 17 پرو در سه رنگ جدید داده است. به‌ادعای این افشاگر، سه رنگ جدید خانواده iPhone 17 Pro در حقیقت سه پرده مختلف از رنگ سبز خواهد بود که با نام‌های سبز آبی تیتانیوم (Titanium Teal)، سبز تیتانیوم (Titanium Green) و سبز تیره تیتانیوم (Dark Green Titanium) شناخته خواهند شد.

گوشی iPhone 17

از میان این سه رنگ البته احتمال رونمایی پرچمداران اپل در رنگ‌های سبز و سبز تیره بیشتر از مدل سبزآبی است؛ زیرا اپل در سال‌های اخیر نشان داده که علاقمند به ایجاد تفاوت رنگ بین مدل‌های استاندارد و پرو آیفون‌های خود است. همچنین در نسل کنونی آیفون‌ها، مدل‌های استاندارد و پلاس iPhone 16 رنگ سبزآبی را به کاربران ارائه می‌کنند. بنابراین احتمال افزوده شدن آن به خانواده iPhone 17 Pro کمتر از دو مورد دیگر است.

البته باید به این نکته هم توجه کرد که اپل معمولا ترجیح می‌دهد برای پرچمداران خانواده پرو خود از رنگ‌های رسمی استفاده کند و رنگ‌های شاد را در مدل‌های استاندارد خود به کاربرانش ارائه دهد. بنابراین شاید ارائه سری پرچمداران آیفون 17 در رنگ سبز کم‌رنگ چندان با استراتژی‌های کنونی این کمپانی سازگاری نداشته باشد و به همین جهت نتوان چندان به آن اعتنا کرد.

تغییرات ظاهری آیفون 17

در حال حاضر سری iPhone 16 Pro در رنگ‌های تیتانیوم طبیعی، سفید تیتانیومی، مشکی تبتانیومی و خاکی تیتانیومی در کنار یک مدل رز گلد تیتانیومی معرفی و به بازار عرضه شده است. بنابراین افزوده شدن رنگ‌های جذابی مثل سبز به این خانواده قطعا می‌توان اتفاق جذابی برای سال 2025 باشد. طبی شایعات موجود کوپرتینویی‌ها همچنین قصد دارند در نسل آینده مدل آیفون 17 پلاس را با مدل جدیدی تحت نام آیفون 17 اسلیم یا آیفون 17 ایر جایگزین کنند که به اعتقاد عده‌ای، باریک‌ترین و سبک‌ترین آیفون تولید شده در تاریخ خواهد بود.

در عین حال هنوز برای اظهار نظر در خصوص نسل بعدی آیفون‌های اپل بسیار زود است و باید منتظر اخبار تکمیلی در این خصوص باقی ماند.

در گجت نیوز بخوانید:
آیفون ۱۷ با این قابلیت دوربین‌های بدون آینه به فرمانروای تصاویر پرتره تبدیل خواهد شد همه چیز درباره آیفون ۱۷ اپل؛ از پرچمدار ۲۰۲۵ اپل چه می‌دانیم؟ چینی‌ها مشخصات فنی خانواده آیفون ١٧ اپل را فاش کردند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*