رندر جدید از دوربین گلکسی S25 اولترا

تغییرات دوربین گلکسی S25 اولترا سامسونگ را در این رندر جدید ببینید

رندری جدید از گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد که نشان از تغییر طراحی ماژول‌های دوربین گوشی Samsung Galaxy S25 Ultra دارد.

با نزدیک شدن به زمان عرضه سامسونگ S25، جزئیات بیشتری هم از پرچمدار غول کره‌ای فناوری به بیرون درز پیدا می‌کند. اخیراً جزئیاتی تازه از شکل و شمایل ماژول‌های دوربین گلکسی S25 اولترا در پی انتشار رندری جدید توسط یک افشاگر مطرح آشکار شده است.

رندر جدید گلکسی اس 25 اولترا، نمایان‌گر تغییر در طراحی دوربین

پیش‌تر زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این‌که گلکسی اس 25 ارتقائی چشمگیر در زمینه دوربین را تجربه می‌کند. جدیدترین اخبار گوشی های موبایل اما حکایت از این دارند که در این گوشی صرفاً دوربین اولترا واید از نمونه قبلی به یک نمونه 50 مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل JN3 ارتقا پیدا می‌کند و سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP2، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با سنسور IMX754 سونی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX854 سونی سر جای خود باقی می‌مانند.

رندر جدید از دوربین گلکسی S25 اولترا

علی‌رغم این‌که دوربین‌ها از تغییری اساسی از لحاظ فنی برخوردار نمی‌شوند، بازنگری‌هایی در ظاهر آن‌ها صورت گرفته است. رندر جدید منتشر شده توسط «آیس یونیورس» (Ice Universe)، افشاگر شناخته‌شده، طراحی جدید لنزهای دوربین گلکسی S25 اولترا را به نمایش می‌گذارد. در این تصویر، حلقه‌ای ضخیم و تیره‌رنگ دور لنزها قرار گرفته است.

این المان در طراحی پیش از این در تصاویر لو رفته از گلکسی S25 به چشم خورده بود. حتی گلکسی زد فولد 6 هم به نوعی از همین المان بهره می‌بُرد؛ منتها بدون برآمدگی روی همه دوربین‌ها. به‌جز این تغییر صورت گرفته در طراحی، چیدمان دوربین‌ها هم دست‌نخورده باقی مانده است.

گلکسی S25 اولترا هم اگرچه به نظر نمی‌رسد دستخوش تحولی در طراحی شود، دست کم با گوشه‌های گِردتر و نرم‌تر، وزن پایین‌تر و عرض کمتر، نوید ارگونومی بهتر را به کاربران می‌دهد.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*