سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود هرگونه وسیله الکترونیکی ارتباطی به هواپیما خبر داد. در ادامه جزئیات بیشتر در این باره را مطالعه کنید.
آخرین اخبار داخلی حکایت از این دارند که جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، بهتازگی ممنوعیت ورود هر شکلی از وسیله الکترونیکی بهغیر از گوشی همراه را اطلاعرسانی کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که ورود هرگونه وسیله ارتباطی الکترونیکی بهجز گوشی همراه ممنوع است. این نه تنها برای کابین مسافران، بلکه برای بخش بار هم صدق میکند.
جعفر یازرلو خاطرنشان کرد که در راستای حفظ ایمنی پروازها تصمیم ممنوعیت حمل و نقل وسایل الکترونیکی اتخاد شده است. به گفته وی، مسافران مجاز به وارد کردن وسایل ارتباطی دیگر بهجز گوشی همراه نظیر بیسیم و پیجر نیستند.
- اطلاعیه فوری فرماندهی سایبری درباره حمله به زیرساختهای بانکی کشور
- سخنگوی صنف جایگاههای سوخت: مردم با پول نقد به جایگاهها بروند
- وزیر ارتباطات: بهدلیل اختلال شبکه بانکی، خطوط تلفن بدهکار قطع نمیشود
- علت اختلال بانکی مشخص شد؛ کار هکرها است!
- اختلال در خدمات بانکی ۶ بانک بزرگ کشور؛ خرید با کارت هم غیرممکن شد!
گجت نیوز آخرین اخبار تکنولوژی، علم و خودرو 

اها گوشیارو پس باس بزاریم تو خونه بدون گوشی سفر کنیم!
منطقی بنظر میاد تانک هم پرواز میکنه!