از لباس جدید Heihachi در Tekken 7: Fated Retribution رونمایی شد

از لباس جدید Heihachi در Tekken 7: Fated Retribution رونمایی شد

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی سری Tekken بوده که با سبک مبارزه‌ای خود نزدیک به 23 سال بوده که بازی‌بازان را سرگرم خود کرده است. به‌تازگی استودیو بلندآوازه باندای نامکو انترتینمنت تصاویری از شخصیت دوست‌داشتنی و صد البته خشن Heihachi Mishima منتشر کرده که نشان‌دهنده تغییر لباس و افزوده شدن طرح جدیدی به کمد لباس‌های او در Tekken 7: Fated Retribution است. در ادامه مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

بنا بر اعلام استودیو باندای نامکو، بازی‌بازان از این به بعد در Tekken 7: Fated Retribution می‌توانند پیرمرد خشن و پا به سن گذشته سری بازی Tekken را در لباس و ظاهری جدید مشاهده کنند.

همان‌طور که از تصاویر موجود در انتهای خبر پیداست، لباس جدید شخصیت Heihachi Mishima ترکیبی از رنگ‌های مشکی و نارنجی بوده که در کنار حروف ژاپنی، بسیار زیبا به چشم می‌آید. روی شانه Mishima جمجمه‌ای از سر گاو همراه با شاخ‌هایی برنده و طلایی دیده می‌شود که فر و شکوه خاصی به وی بخشیده است.

بازی Tekken 7: Fated Retribution قرار است در تابستان سال جاری برای دستگاه‌های آرکید در ژاپن منتشر شود؛ البته ناگفته نماند که تیم سازنده انتشار این عنوان بر روی کنسول‌ها را نیز تأیید کرده اما تاریخ مشخصی برای عرضه بازی تاکنون ارائه نداده است.

نسخه اصلی بازی یعنی Tekken 7 در 18 مارس 2015 برای دستگاه‌های آرکید در ژاپن منتشر گردید و لازم است که بدانید Fated Retribution یک نسخه تکمیل‌شده ازلحاظ بهبود گرافیکی، افزوده شدن شخصیت‌ها و مراحل جدید و … از هفتمین شماره بازی بوده که درون خود برخی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی بازی Street Fighter همانند آکوما را جای داده است.

در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از شخصیت Heihachi Mishima در بازی Tekken 7: Fated Retribution را مشاهده کنید.

گالری تصاویر Tekken 7: Fated Retribution

اگر شما نیز از طرفداران سری بازی Tekken هستید در بخش نظرات از خاطرات خود در مورد سری‌های قبلی و انتظارهایتان از شماره جدید این بازی برای ما بگویید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با این بازی خواطره های زیادی داریم
    نسخه 3 این بازی رو با پلی استیشن 1 حدود 6 سال بازی کردم
    یادش به خیر…

  2. معلومه که طرفدارشیم.
    مگه میشه طرفدار خواهران ویلیامز یا شین و جین نبود؟
    بروس لیییییییی!
    چقد من از اون شخصیت نیمه پلنگ بدم میومد و همینطور همین شخصیت هیهاچی.

  3. ما بهش میگفتیم بابا برقی و 24 ساعته با هر حرکتی میگفت soriyah
    ایشاالله که تو این ورژن ولتاژ آیتم قدرتیش بیشتر باشه …!!!