اولین تصویر از شیائومی 15 پرو

اولین تصویر از شیائومی 15 پرو، پرچمدار جدید غول فناوری چینی لو رفت

اولین تصویر واقعی از شیائومی 15 پرو به بیرون درز پیدا کرد. این عکس، طراحی پنل پشتی و دوربین گوشی پرچمدار Xiaomi 15 Pro را نشان می‌دهد.

وقتی پای گوشی های موبایل پرچمدار شیائومی در میان باشد، کمتر جزئیاتی از این غول فناوری چینی به بیرون درز پیدا می‌کند. با این حال، به‌تازگی اولین تصویر واقعی از شیائومی 15 پرو لو رفت که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد.

انتشار تصویر واقعی از شیائومی 15 پرو

در تصویر لو رفته، گوشی شیائومی 15 پرو در دست «وانگ شیائویان» (Wang Xiaoyan)، معاون شیائومی، به چشم می‌خورد. از آنجایی گوشی مذکور به‌عنوان شیائومی 15 پرو مطرح شده است که پیش‌تر رندرهایی با طراحی مشابه آن منتشر شده بودند.

لو رفتن تصویر شیائومی 15 پرو

در اولین تصویر واقعی از شیائومی 15 پرو می‌توان ماژول دوربین گوشی شیائومی در پنل پشتی را مشاهده کرد که فلش بیرون آن قرار گرفته است. به نظر می‌رسد گوشیِ در دست معاون شیائومی، نسخه مشکی‌رنگ آن است؛ ولی انتظار می‌رود این گوشی در رنگ‌های سفید و نقره‌ای هم عرضه شود.

همچنین پیش‌بینی می‌شود در کیفیت مواد ماژول دوربین ارتقاء صورت بگیرد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که شیائومی از ساختار سرامیکی بهره خواهد گرفت.

عکس شیائومی 15 پرو

با توجه به گزارش‌های چند وقت اخیر، شیائومی 15 پرو به یک نمایشگر 6.78 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز خواهد بود و توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون 8 الیت تامین می‌کند. احتمال داده می‌شود این گوشی پرچمدار با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه شود.

در زمینه دوربین هم گزارش‌ها از به‌کارگیری سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر از f/1.4 تا f.2.5، لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 120 میلی‌متری و زوم 5 برابری در این گوشی خبر می‌دهند.

ظرفیت باتری شیائومی 15 پرو احتمالاً توجه شما را به خود جلب می‌کند. به نظر می‌رسد شیائومی در این گشوی پرچمدار یک باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی‌سیمی 80 واتی به کار خواهد گرفت. پیش‌تر گزارشی منتشر شده بود مبنی بر این‌که شیائومی مشغول آزمایش باتری‌های جدیدی است که سطحی جدید در زمینه ظرفیت باتری در عرصه گوشی های موبایل تعریف می‌کنند.

احتمالاً شیائومی تا قبل از رونمایی رسمی کوالکام از چیپست اسنپدراگون 8 نسل اقدام به معرفی شیائومی 15 پرو نخواهد کرد. با توجه به الگوی همیشگی این شرکت چینی، این گوشی جدید در ابتدا صرفاً در چین عرصه می‌شود و تا انتهای سال جاری میلادی به سایر نقاط جهان راه پیدا خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*