دوربین شکاری نیکون

دوربین شکاری جدید نیکون مجهز به قابلیت پایدارسازی حرفه‌ای تصویر رونمایی شد

دوربین شکاری جدید مدل Stabilized نیکون با استفاده از فناوری‌های پیشرفته نوری قادر به ارائه 80 درصد پایداری بیشتر در نمایش تصاویر خواهد بود.

کمپانی خوش‌نام نیکون به‌تازگی سری جدیدی از دوربین‌های دوچشمی خود را با قابلیت‌های ویژه معرفی کرده است. این دوربین شکاری جدید نیکون که Stabilized نام دارد در دو مدل Stabilized 10×25 S و Stabilized 12×25 S رونمایی شده و با بهره‌گیری از تبحر این کمپانی در طراحی تکنولوژی‌های نوری قادر است 80 درصد پایداری بیشتری را نسبت به دوربین‌های شکاری معمولی ارائه دهد.

دوربین شکاری سری Stabilized نیکون؛ پایداری هم‌تراز دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای

نیکون برندی نام‌آشنا نزد علاقمندان به دوربین‌های شکاری و دوچشمی به شمار رفته و محصولات متفاوتی در کلاس‌های قیمتی و عملکردی متفاوت را روانه بازار کرده است. جدیدترین سری محصولات این کمپانی با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته قادر به مقابله با لرزش دست و ارتعاشات ناشی از آن است تا تصویری 80 درصد پایدارتر از دوربین‌های معمولی را ارائه دهد.

برند Nikon

بزرگنمایی فوق‌العاده دوربین‌های شکاری باعث می‌شود که مساله لرزش تصاویر به یکی از مشکلات بزرگ دوربین‌های دوچشمی تبدیل شده و علاوه بر کاهش کیفیت تجربه کاربری، در درازمدت باعث خستگی چشم هم شود. سیستم پایدارسازی نوری (Optical Stabilization) به کار رفته در این دوربین توسط دو باتری AA تغذیه شده و عمری حدودا 12 ساعته دارد. هر دو لنز این دوربین همچنین به یک سیستم خودکار خاموش کردن سیستم پایدارسازی مجهز هستند که باعث کاهش مصرف انرژی در صورت عدم استفاده می‌شود.

مدل 10×25 S این دوربین میدان دید 94 متری را در فاصله حداکثر 1000 متری ارائه می‌دهد و در مدل 12×25 S شاهد ارائه میدان دید 79 متری هستیم. به این ترتیب از طریق دوربین‌های جدید نیکون می‌توان سوژه‌های واقع در فاصله‌های دور را به‌راحتی و با حداقل لرزش تماشا کرد. از طرف دیگر هر دو مدل دوربین‌های شکاری Stabilized قادرند روز سوژه‌های در فاصله سه متری فوکوس کنند.

دوربین شکاری نیکون

طراحی این دوربین‌های بسیار فشرده و باریک انجام شده است. مدل 10×25 S این دوربین طولی 103 میلیمتری و وزنی 405 گرمی دارد؛ درحالیکه طول مدل 12×25 S برابر با 100 میلیمتر و وزن آن 395 گرم است. البته هیچ‌یک از این دو مدل ضد آب نیستند؛ اما نیکون ادعا کرده که بالشتک‌ها و لاستیک‌های تعبیه‌شده در دهانه این دوربین تجربه کار با آن‌ها را بسیار راحت و لذت‌بخش خواهند کرد.

دوربین Nikon

بر خلاف بسیاری مدل‌های موجود در بازار، نیکون در محصولات جدیدش از فناوری‌های پیشرفته مثل هوش مصنوعی برای پایدارسازی تصاویر استفاده نکرده و در عوض سعی کرده با تکیه بر مهارت خود در طراحی ادوات نوری، بالاترین سطح لرزش‌گیری را ارائه دهد. قیمت مدل 10×25 S این دوربین شکاری جدید نیکون برابر با 640 دلار عنوان شده؛ درحالیکه مدل 12×25 S قیمتی 650 دلاری دارد. همچنین فروش این دستگاه از ماه آینده آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
خنده‌دارترین تصاویر حیات وحش در رقابت عکاسی نیکون ۲۰۲۴ نیکون دیگر دوربین DSLR تولید نخواهد کرد خیره کننده‌ترین تصاویر مسابقه عکاسی دنیای میکروسکوپی نیکون ۲۰۲۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*