نسخه کامپیوتری GTA 6

GTA 6 احتمالا در سال ۲۰۲۷ به کامپیوتر می‌آید!

شایعات جدیدی منتشر شده که به تاریخ انتشار نسخه کامپیوتری بازی GTA 6 اشاره دارد. چند سال دیگر باید منتظر GTA VI برای کامپیوتر باشیم؟

خبرهای جدید حاکی از آن است که گیمرهای پی‌سی باید منتظر انتشار نسخه کامپیوتری بازی مورد انتظار GTA 6 تا سال ۲۰۲۷ باشند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون تاریخ انتشار این بازی از زمان معرفی اولیه آن به اوج خود رسیده است.

همانطور که می‌دانیم، راکستار گیمز معمولا عناوین خود را ابتدا برای کنسول‌های نسل نهم منتشر کرده و سپس با تاخیر چند ماهه نسخه کامپیوتری آن را عرضه می‌کند. حالا اوبه ورمیج، یکی از توسعه‌دهندگان سابق راکستار، در توییتی تایید کرده که این روند برای بازی GTA 6 نیز تکرار خواهد شد.

ورمیج در پاسخ به سوال یکی از طرفداران اعلام کرده که نسخه کامپیوتری جی تی ای ۶ احتمالا در سال ۲۰۲۷ منتشر خواهد شد. او دلیل این تاخیر را تمرکز راکستار بر روی کیفیت بازی و عدم وجود رقیب جدی برای این عنوان عنوان کرده است.

نباید تا ۳ سال دیگر منتظر نسخه کامپیوتری GTA 6 باشید!

نسخه کامپیوتری GTA 6

البته این تنها خبر ناامیدکننده برای گیمرهای پی‌سی نیست. شرکت تیک تو اینتراکتیو، ناشر بازی، پیش‌تر اعلام کرده بود که GTA VI در اواخر سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. این یعنی حتی اگر نسخه کنسولی بازی در این تاریخ منتشر شود، نسخه کامپیوتری آن حداقل یک سال دیگر به تعویق خواهد افتاد.

با این حال، هنوز هم امیدهایی برای انتشار زودتر نسخه کامپیوتری وجود دارد. برخی از تحلیلگران معتقدند که اگر روند توسعه بازی طبق برنامه پیش برود، ممکن است راکستار تصمیم بگیرد تا نسخه کامپیوتری را همزمان با نسخه کنسولی منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ دقیق انتشار تریلر معرفی بازی GTA VI رسماً مشخص شد

در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که راکستار گیمز چه تصمیمی در مورد تاریخ انتشار نسخه کامپیوتری GTA 6 خواهد گرفت. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این سری بازی‌ها، به نظر می‌رسد که تاخیر در انتشار نسخه کامپیوتری آن می‌تواند واکنش‌های متفاوتی را از سوی طرفداران به همراه داشته باشد.

البته این‌ها تنها حدس و گمان هستند و تاریخ انتشار رسمی بازی هنوز اعلام نشده است. آیا شما هم بی‌صبرانه منتظر انتشار بازی GTA 6 هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*