تاریخ انتشار تریلر معرفی بازی GTA VI

تاریخ دقیق انتشار تریلر معرفی بازی GTA VI رسماً مشخص شد

راک استار تاریخ انتشار تریلر معرفی بازی GTA VI را اعلام کرد. دیگر چیزی به پایان انتظار برای تماشای اولین تریلر جی تی ای 6 باقی نمانده است.

ده سال قبل بود که راک‌استار گیمز با عرضه GTA V صنعت بازی‌های ویدیویی را به لرزه در آورد. این نسخه جدید از سری پرطرفدار GTA توانست به یکی از پرفروش‌ترین محصولات سرگرمی در تاریخ تبدیل شود. از آن زمان تاکنون طرفداران انتظار نسخه بعدی را می‌کشند و پس از تایید توسعه آن در سال 2022، اخیراً اعلام شد که اولین تریلر این بازی در اوایل دسامبر منتشر می‌شود. حالا تاریخ دقیق انتشار تریلر معرفی بازی فوق‌العاده مورد انتظار GTA VI از طریق حساب راک‌استار در ایکس یا همان توییتر سابق مشخص شده است.

تاریخ انتشار رسمی اولین تریلر بازی GTA VI

تاریخ انتشار تریلر معرفی بازی GTA VI

راک‌استار با انتشار تصویری در حساب ایکس خود اعلام کرد که اولین تریلر GTA 6 روز سه‌شنبه 14 آذر در ساعت 17:30 عصر به وقت تهران منتشر خواهد شد. پس‌زمینه این تصویر هم ما را به یاد میامی یا شهر خیالی وایس سیتی می‌اندازد که بنا بر شنیده‌های چند وقت اخیر، نسخه جدید سری Grand Theft Auto در آن جریان خواهد داشت. پیش از این داستان GTA: Vice City، محصول سال 2002 هم در این شهر روایت می‌شد که یکی از به یاد ماندنی‌ترین نسخه‌های این ساخته راک‌استار گیمز است.

جزئیات رسمی زیادی درباره نسخه ششم GTA در دسترس نیست و طی سال‌های اخیر، به‌خصوص یک سال اخیر شایعات و گزارشاتی بعضاً ضد و نقیض راجع به آن منتشر شده است. با وجود این، جای اشاره دارد که برخی از شایعات از عرضه GTA VI در سال 2025 یا بعد از آن خبر می‌دهند. همچنین بر اساس ویدیوهایی که سال گذشته به بیرون درز پیدا کرد، نسخه جدید سری جی تی ای دو شخصیت اصلی، یکی زن و دیگری مرد خواهد داشت. البته همه این اطلاعات تا زمان اعلام رسمی توسط راک‌استار گیمز قابل اتکا نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*