بازی GTA VI

بازی GTA VI به احتمال قوی در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد

اگر تابه‌حال منتظر بازی GTA VI بوده‌اید، باید مدت زمان بیشتری صبر کنید زیرا این عنوان موردانتظار به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

بیش از هشت سال از آخرین نسخه Grand Theft Auto می‌گذرد؛ طولانی‌ترین فاصله بین بازی‌های تاریخ این فرنچایز با اختلافی قابل توجه! با این حال، یک لیکر خوش‌سابقه صنعت گیم، به تازگی اطلاعات جدیدی را درباره ششمین قسمت از سری جی تی ای به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌های او، بازی GTA VI در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد و این تاخیر طولانی‌مدت، به دلیل تصمیمات راک‌استار است؛ عرضه GTA V برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس.

تام هندرسون که قبلاً اطلاعات نسخه جدید «کال آو دیوتی» و بازی «بتلفیلد ۲۰۴۲» را فاش کرده بود، ویدیوی جدیدی را منتشر کرد. او در این ویدیو مدعی شد که بازی GTA VI در نسخه مدرن شهر وایس سیتی جریان خواهد داشت. این برخلاف گزارشات قبلی است که ادعا داشتند این نسخه در دهه ۱۹۸۰ میلادی دنبال می‌شود. هندرسون می‌گوید که راک‌استار قصد دارد تا حد ممکن، آزادی عمل کارکنان‌اش را به منظور تولید محتواهای بیشتر برای GTA Online تضمین کند.

هندرسون همچنین در مورد احتمال تغییر نقشه GTA 6 در طول زمان صحبت کرد؛ مانند کاری که اپیک گیمز برای نقشه‌های فورتنایت در پایان هر فصل انجام می‌دهد. علاوه‌بر این موارد، اشاره‌ای به چندین شخصیت قابل بازی در این نسخه وجود داشت؛ موضوعی که برای اولین‌بار در GTA 5 رونمایی شد. حتی اگر تمام این شایعات حقیقت داشته باشند، طرفداران باید به دلایل متعدد، زمان زیادی را منتظر این بازی بمانند. طبق گفته‌های تام هندرسون، Rockstar در پی گزارشات فراوانی که به شرایط کار دشوار قبل از انتشار «رد دد ریدمپشن ۲» اشاره داشت، بر سلامت روانی و جسمانی کارکنان تاکید بیشتری کرده است.

به نظر می‌رسد که بازی GTA VI برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. هنوز زمان زیادی تا عرضه این عنوان مهم و موردانتظار باقی مانده است و امکان دارد در طول این سال‌ها، همه‌چیز دچار تغییر شود. صبوری‌تان را بالا ببرید و به این زودی‌ها منتشر این نسخه نباشید زیرا حداقل تا سه الی چهار سال آینده، خبری از قسمت جدید Grand Theft Auto نحواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*