کاربران هارمونی او اس

شمار کاربران هارمونی او اس به 70 میلیون رسید

هواوی رسیدن تعداد کاربران هارمونی او اس – Harmony OS به 70 میلیون نفر را جشن گرفت. در حال حاضر این آپدیت برای نزدیک به 100 مدل گوشی در دسترس است.

در ماه ژوئن سال جاری، مدیرعامل هواوی قول داد که کاربران 100 مدل از گوشی‌های کمپانی، آپدیت پایدار هارمونی او اس را دریافت خواهند کرد. حالا بر اساس گزارش رسانه‌های چینی، این وعده در آستانه تحقق یافتن است.

کاربران در ماه آوریل امکان مهاجرت از اندروید به هارمونی او اس را پیدا کردند؛ ولی این روند از ابتدای ماه ژوئن تسریع شد. پس می‌توان گفت که رسیدن آمار کاربران این سیستم عامل به 70 میلیون، تنها سه ماه زمان برد.

البته بخش عمده‌ی این آمار، به کاربران گوشی‌های هواوی و آنر در چین اختصاص دارد. هم‌اکنون Harmony OS به طور جهانی در دسترس قرار گرفته؛ اما روی تعداد اندکی از دستگاه‌های گلوبال نصب شده است.

پیش‌بینی می‌شود در آینده، دستگاه‌های بیشتری به این جمع 100 مدلی اضافه شوند؛ حتی گوشی‌های سری هواوی میت 9 که در سال 2016 معرفی شدند.

از طرف دیگر، هواوی هر چه از دستش برمی‌آید انجام می‌دهد تا از کوچ کاربران به سمت برندهای دیگر جلوگیری کند. به عنوان مثال، اخیرا طرحی را به اجرا گذاشت و با دریافت مبلغی ناچیز از کاربران، حافظه داخلی گوشی‌های قدیمی آن‌ها را ارتقا داد.