سیستم عامل هارمونی 2.1

سیستم عامل هارمونی 2.1 هواوی طی ماه آینده رسما معرفی خواهد شد

سیستم عامل هارمونی 2.1 هواوی طی ماه آینده رسما معرفی خواهد شد و گوشی‌های سری پی 50 نخستین دریافت‌کنندگان نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی هواوی خواهند بود.

هواوی حدود 3 ماه قبل از نسخه 2.0 سیستم عامل هارمونی پرده برداشت و طی این مدت میلیون‌ها دستگاه هواوی موفق به نصب این سیستم عامل اختصاصی و جدید شدند. همچنین هواوی قصد دارد این سیستم عامل را با جدیت بیشتری توسعه دهد و در همین راستا قرار است سیستم عامل هارمونی 2.1 طی ماه آینده برای نخستین محصولات این شرکت چینی عرضه شود.

جزئیات معرفی سیستم عامل هارمونی 2.1 هواوی

بدون شک دو رویداد اخیر هواوی را می‌توان مهم‌ترین اتفاقات چند سال گذشته این غول فناوری چینی محسوب کرد. هواوی در رویداد هارمونی به شکل رسمی نسخه 2.0 سیستم عامل هارمونی را معرفی کرد و در رویداد دوم نیز از گوشی های سری پی 50 با این سیستم عامل اختصاصی پرده برداشت تا نشان دهد برای عرضه این سیستم عامل بسیار جدی است.

طبق آمار، هواوی تا ماه گذشته به آمار نصب 50 میلیون دستگاه به سیستم عامل هارمونی 2.0 دست پیدا کرد که انتظار می‌رود تا پایان سال 2021 این آمار به 100 میلیون دستگاه نیز برسد که سریع‌ترین روند نصب یک سیستم عامل جدید در دنیای گوشی محسوب می‌شود. البته هواوی قصد دارد نسخه سیستم عامل هارمونی 2.1 را نیز تا ماه آینده میلادی عرضه کند که در گام نخست کاربران نسخه Snapdragon 888 4G گوشی‌های سری P50 از آن بهره‌مند خواهند شد. این نخستین عرضه رسمی نسخه 2.1 هارمونی است که پس از مدتی برای سایر محصولات نیز عرضه خواهد شد.

سیستم عامل هارمونی 2.1

به تازگی در سامانه TENNA چین اطلاعاتی از لیست گوشی‎‌های دریافت‌کننده مجوز عرضه منتشر شده که حاکی از آن است هواوی می‌خواهد گوشی‌های سری پی 50 را با پردازنده اسنپدراگون 888 از ماه آینده با سیستم ‎عامل هارمونی 2.1 به بازار عرضه کند. در خصوص این که این نسخه جدید چه تغییراتی با نسخه قبلی خود خواهد داشت هنوز جزئیاتی منتشر نشده است.

گفتنی است گوشی هواوی پی 50 فقط با تراشه Snapdragon 888 4G روانه بازار خواهد شد، اما برای P50 Pro دو نسخه عرضه می‌شود که یک نسخه با تراشه پردازشی Kirin 9000 4G و دیگری با تراشه Snapdragon 888 4G خواهد بود. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد طرح به‌روزرسانی اخیر و عرضه سیستم عامل هارمونی 2.1 فقط برای گوشی‌های با تراشه اسنپدراگون اجرا خواهد شد و در خصوص ارتقای نسخه Kirin این گوشی‌ها به هارمونی 2.1 اطلاعاتی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*