دستبند Fitbit Charge 5

دستبند Fitbit Charge 5 با نمایشگر رنگی و دوام باتری 7 روزه معرفی شد

فیت بیت از یک دستبند تناسب اندام جدید با نام شارژ 5 رونمایی کرد. دستبند Fitbit Charge 5 طراحی ایرودینامیک دارد و 10 درصد از مدل قبلی، باریک‌تر است.

فیت بیت شارژ 5 یک پنل آمولد 1.04 اینچی دارد که با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این صفحه نمایش، برخوردار از حالت always-on و روشن‌تر از فیت بیت شارژ 4 است. مهم‌تر اینکه Fitbit Charge 5 نخستین دستبند این کمپانی با سنسور EDA محسوب می‌شود.

این سنسور، واکنش بدن نسبت به محرک‌ها را با بررسی تغییرات غدد عرق، می‌سنجد. پشتیبانی از GPS داخلی و 20 حرکت ورزشی را نیز باید به امکانات آن اضافه کنیم. همچنین قابلیت تشخیص خودکار فعالیت بدنی را هم دارد.

از دیگر امکانات سلامت‌سنجی گجت، می‌توانیم به پایش 24 ساعته ضربان قلب و پارامترهای Health Metrics در اپ Fitbit اشاره کنیم. این شامل سنجش نرخ تنفس، تغییر دمای پوست و میزبان اشباع اکسیژن خون (SpO2) می‌شود. جمع‌آوری و بررسی داده‌های مربوط به خواب هم توسط این دستبند هوشمند انجام می‌گیرد.

قیمت دستبند Fitbit Charge 5

کاربران می‌توانند از بین 20 واچ فیس رنگارنگ، مورد دلخواه را انتخاب کنند. بدنه دستبند از جنس فولاد ضد زنگ و مشکی رنگ است. البته چند رنگ متنوع دیگر هم وجود دارد.

قیمت خرده فروشی فیت بیت شارژ 5 در آمریکا و اروپا، به ترتیب 179.95 دلار و 179.95 یورو اعلام شده؛ ضمن اینکه پیش‌فروش آن هم آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*