بازی GTA VI

نگاهی به مهم‌ترین شایعات پیرامون بازی GTA VI

بازی GTA VI – جی تی ای 6 را می‌توان یکی از موردانتظارترین عناوین تاریخ به حساب آورد و تا اینجا شایعات فراوانی از آن انتشار یافته که در این ویدیو به آن‌ها می‌پردازیم.

اگر اخبار بازی GTA VI را در سال‌های اخیر دنبال کرده باشید، احتمالا از شایعات پیرامون آن مطلع هستید؛ در این ویدیو، تعدادی از این تئوری‌ها و اخبار غیررسمی مهم را گردآوری کرده‌ایم.

تا اینجا بیش از 145 میلیون نسخه از بازی جی تی ای 5 به فروش رفته اما هیچ نشانه‌ای از توقف در آن مشاهده نمی‌شود و با انتشار نسخه‌ی نسل نهمی این عنوان برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5، می‌توان انتظار داشت که فروش آن یک جهش بزرگ دیگه داشته باشد. بازی جی تی ای «آنلاین» نیز به تنهایی یک منبع درآمد فوق العاده‌ برای راک‌استار بوده و شاید منطقی نباشد که آن را جایگزین کنند. اما واقعیت این است که جی تی ای 5 با تمام جذابیت‌هایی که دارد، حالا کمی کهنه و تکراری به نظر می‌رسد و طرفداران خواستار عرضه‌ی یک نسخه کاملا جدید هستند.

بازی GTA VI

وقتی به چنین مجموعه‌ی پرطرفداری می‌رسیم که شرکت سازنده‌اش معمولا علاقه‌ای به انتشار اخبار مرتبط با آن ندارد، شایعات و تئوری‌ها جای حقایق را می‌گیرند. هر خبر کوچکی از بازی GTA 6 مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هر شایعه‌ای به سرعت پخش شده و همگان در رابطه با آن صحبت می‌کنند. در چند سال گذشته، هر آنچه که می‌توان در رابطه با این بازی تصور کرد را شنیده‌ایم، از اینکه در انحصار زمانی پلی استیشن 5 خواهد بود تا اینکه شخصیت اصلی مونث است، بازی در چند دوره‌ی زمانی مختلف جریان دارد و یا اتفاقات آن، در شهرهای وایس سیتی و لیبرتی سیتی رخ خواهد داد. هیچ کدام از این شایعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند اما بعضی از آن‌ها به اندازه کافی منطقی هستند تا در نهایت از سوی راک‌استار به کار گرفته شوند.

نزدیک به هشت سال از عرضه‌ی جی تی ‌ای 5 می‌گذرد و هرچه قدر فاصله‌ی میان این نسخه و دنباله‌ی آن بیشتر می‌شود، نه تنها عطش طرفداران افزایش می‌یابد، بلکه کار راک‌‌استار نیز برای جلب رضایت آن‌ها سخت‌تر می‌شود. جی تی ای 6 نمی‌تواند یک بازی معمولی باشد و شرکت سازنده از این مسئله آگاه است. بنابراین، برخلاف شرکت‌هایی همچون شرکت سی دی پروجکت رد که برای سال‌ها در رابطه با سایبرپانک 2077 وعده داد اما در نهایت یک اثر ناامید کننده عرضه کرد، راک‌استار استراتژی دیگری را در پیش گرفته و تا زمانی که ساخت این بازی به مراحل پایانی نرسد، از آن خبری منتشر نمی‌کند.

حالا طرفداران مانده‌اند و صدها شایعه‌ی هیجان انگیز که هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در این ویدیو، به هفت شایعه‌ی مهم از بازی پرداخته‌ایم که مرور آن‌ها خالی از لطف نیست.

مهم ترین شایعات و گمانه زنی ها پیرامون بازی GTA VI

با اینکه بازار این مجموعه داغ‌تر از همیشه است اما راک‌استار عجله‌ای برای عرضه‌ی نسخه جدید ندارد و به نظر نمی‌رسد که تا سه یا چهار سال آینده شاهد انتشار جی تی ای 6 باشیم. شرکت تیک تو (Take-Two) اواسط سال گذشته، یک گزارش مالی منتشر کرد تا بتواند سرمایه‌گذاران تازه‌ای جذب کند. یکی از نکات جالب در این گزارش مالی، بودجه 89 میلیون دلاری این شرکت برای بازاریابی و تبلیغات در سال 2023 الی 2024 بود. اگرچه نمی‌توان با قاطعیت در این رابطه صحبت کرد اما به نظر می‌رسد که این بودجه برای تبلیغات پیرامون جی تی ای 6 استفاده شود.

با این حال یک بار دیگر تاکید می‌کنیم که هیچ چیز در رابطه با این بازی، قطعیت ندارد. ممکن است در نهایت با اثری رو به رو شویم که ماجراهای آن در آینده و یک شهر مدرن رخ می‌دهد یا به طور کلی با شایعات منتشر شده در سال‌های اخیر، هیچ سنخیتی ندارد.

شما چه دیدگاه‌هایی نسبت به بازی GTA VI دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*