توضیح کامل داستان سری خدای جنگ (God of War)

تماشا کنید: توضیح کامل داستان سری خدای جنگ (God of War) از ابتدا تا انتها

سری God of War به‌خاطر داستان درگیرکننده خود جایگاهی ویژه در دنیای ویدئوگیم پیدا کرده است. در ادامه ویدیو توضیح داستان خدای جنگ را تماشا کنید.

اولین نسخه از خدای جنگ (God of War)، عنوان انحصاری محبوب پلی استیشن، سال 2005 برای پلی‌استیشن 2 منتشر شد تا تحولی نه تنها در بخش سرگرمی سونی، بلکه در عرصه ویدئوگیم رقم بزند. این ساخته استودیو سانتا مونیکا از جوانب مختلف درخشان ظاهر شد؛ از گیم‌پلی و بخش فنی تا داستان‌سرایی پیچیده تحت تاثیر از اساطیر.

ویدیو داستان سری خدای جنگ چند بخش دارد. بخش‌های بعدی به‌زودی در یوتیوب گجت نیوز آپلود می‌شوند و از طریق همین مطلب قابل دسترسی خواهند بود.

ویدیو داستان سری خدای جنگ

در گجت نیوز به توضیح کامل داستان سری گاد آو وار پرداخته‌ایم؛ داستانی با محوریت شخصیت کاریزماتیکی مثل کریتوس که به‌لطف روایت پیچیده، تاثیرگذار و پرهیجان خود از ابتدا تا انتها شما را میخکوب می‌کند.

سونی 5 نسخه اصلی از خدای جنگ را با استقبال گسترده گیمرها برای کنسول‌های خانگی عرضه کرد. بعد از وقفه‌ای 5 ساله، ریبوت این سری پرطرفدار با گیم‌پلی و دنیای متفاوت در سال 2018 روانه بازار شد. ریبوت این سری هم علی‌رغم همه ریسک‌هایی که به دنبال داشت، از نظر تجاری موفقیت‌آمیز عمل کرد و تحسین منتقدان و طرفداران سری را به دست آورد. در پی بازخوردهای چشمگیر نسبت به ریبوت سال 2018، دنباله‌آن تحت عنوان رگناروک منتشر شد تا فصلی دیگر از داستانِ این سری را که در اساطیر اسکاندیناوی شکل گرفته بود باز کند.

سایر ویدیوها در گجت نیوز:
تماشا کنید: بازی های حیرت‌انگیزی که هیچ وقت به حق خود نرسیدند با تکنولوژی حرکت خرچنگی هیوندای، پارک دوبل مثل آب خوردن می‌شود + ویدیو چرا هیچ‌کس نسل جدید هیوندای سانتافه را دوست ندارد + ویدیو بررسی ویدیویی گلکسی A35 ؛ زیر و بم جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ بررسی گوشی سامسونگ گلکسی آ 55 – Samsung Galaxy A55

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*