لیست 5 ایرانی جزو ثروتمندترین افراد جهان

روایت موفقیت: 5 ایرانی به باشگاه ثروتمندترین افراد جهان پیوستند

پنج ایرانی با هوش مالی و نوآوری در حوزه‌های مختلف به باشگاه ثروتمندترین افراد جهان پیوستند و در عرصه‌های فناوری، املاک و صنایع بزرگ موفقیت کسب کردند.

در دنیای امروز، تعداد کمی از افراد به ثروت‌های میلیارد دلاری دست یافته‌اند و این افراد به عنوان تأثیرگذاران بزرگ اقتصادی شناخته می‌شوند. این ثروتمندان با هوش مالی و نوآوری‌های خود موفق به خلق ثروت‌های عظیمی شده‌اند و نامشان در لیست ثروتمندترین افراد جهان جای گرفته است.

۵ ایرانی در بین ثروتمندترین افراد جهان

در این میان، 5 ایرانی نیز توانسته‌اند در این باشگاه انحصاری حضور پیدا کنند. این افراد در حوزه‌های مختلف اقتصادی، از فناوری تا املاک، به دستاوردهای چشمگیری رسیده‌اند.

پیر امیدیار

پیر امیدیار، مؤسس eBay، با ثروتی حدود ۸.۲ میلیارد دلار، یکی از مشهورترین ایرانیان در عرصه بین‌المللی است. وی با راه‌اندازی این پلتفرم آنلاین خرید و فروش، نقش بسزایی در تغییر صنعت تجارت الکترونیک داشته است.

پیر امیدیار

پیر امیدیار

بیشتر بخوانید:

ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۴ را بشناسید

اردوان فرهاد مشیری

اردوان فرهاد مشیری با ثروتی معادل ۲.۸ میلیارد دلار در صنایع مختلف از جمله فلزات و نفت و گاز سرمایه‌گذاری کرده است. او همچنین یکی از سهام‌داران بزرگ باشگاه فوتبال اورتون انگلستان است.

5 ایرانی جزو ثروتمندترین افراد جهان

اردوان فرهاد مشیری

خانواده القانیان

خانواده القانیان با ثروتی حدود ۲.۷ میلیارد دلار از طریق فعالیت‌های گسترده در صنعت املاک و مستغلات به موفقیت رسیدند. این خانواده یکی از بزرگترین سرمایه‌داران حوزه املاک در ایران و خاورمیانه به شمار می‌آیند.

خانواده القانیان 5 ایرانی جزو ثروتمندترین افراد جهان

امید کردستانی

امید کردستانی با ثروتی معادل ۲.۵ میلیارد دلار از شرکت پیرسون و فعالیت‌هایش در دنیای تکنولوژی و مدیریت اجرایی شناخته می‌شود. وی همچنین سابقه‌ای در رهبری گوگل و توییتر دارد.

امید کردستانی 5 ایرانی جزو ثروتمندترین افراد جهان

اسحاق لاریان

اسحاق لاریان، با ثروتی معادل ۱.۸ میلیارد دلار، مؤسس شرکت MGA Entertainment است که از بزرگترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی‌های معروف جهان به شمار می‌رود. او با محصولات پرطرفدار مانند عروسک‌های برتز به شهرت رسید.

اسحاق لاریان در بین 5 ایرانی جزو ثروتمندترین افراد جهان

اسحاق لاریان

این افراد نمونه‌هایی از قدرت ایرانیان در دنیای اقتصاد جهانی هستند و داستان موفقیت آنها الهام‌بخش بسیاری از کارآفرینان است.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*