شرایط فروش اقساطی ون بهمن اینرودز

شرایط فروش اقساطی ون بهمن اینرودز در مهر ماه 1403

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش ویژه اقساطی ون باری اینرودز با تسهیلات قرض الحسنه در مهر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح جدید فروش محصولات گروه بهمن موتور که از امروز مورخ 26 مهر ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، خودرو ون باری اینرودز با شرایط فروش اقساطی و موعد تحویل 30 روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جدول شرایط فروش اقساطی ون باری اینرودز – مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی ون بهمن اینرودز

در این طرح فروش، خودرو ون باری اینرودز با کد محصول SKNNRD00 با قیمت مصوب ۹۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و با پیش پرداخت نقدی ۳۹۰ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. این طرح فروش با توجه به عدم استقبال مردم از ون اینرودز برگزار شده است. این خودرو از زمان عرضه با فروش ناامیدکننده ای مواجه بوده است.

متقاضیان می‌توانند پس از واریز مبلغ پیش پرداخت، از تسهیلات بانکی قرض الحسنه بانک مهر ایران با نرخ ۴ درصد کارمزد بهره‌مند شوند. مبلغ این وام نیز ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح متقاضیان می‌توانند از تسهیلات اعتباری به مبلغ ۱۶۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و نرخ سود ۲۳ درصد که توسط شرکت بهمن موتور ارائه شده نیز بهره‌مند شوند.

بدین ترتیب خریداران تنها باید مبلغ پیش پرداخت مرحله اول را واریز کرده و مابقی را به‌صورت اقساط پرداخت نمایند. جزئیات مربوط به مدارک مورد نیاز، مبلغ و طول مدت زمان اقساط در جدول فوق قابل مشاهده است. لازم به ذکر است موعد تحویل این خودرو ۳۰ روز کاری پس از انجام فرآیندهای اعلام شده و واریز وجه اولیه انجام می‌پذیرد. همچنین سود انصراف این طرح (سالانه) ۱۷.۵ درصد و جریمه تأخیر آن نیز (ماهانه) ۲.۵ درصد خواهد بود.

مشخصات و امکانات ون باری اینرودز

شرایط فروش اقساطی ون بهمن اینرودز

ن اینرودز بهمن موتور به یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر مجهز شده است. یک گیربکس ۵ سرعت دستی وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ‌های عقب ون اینرودز بهمن موتور را بر عهده دارد. این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۷ تا ۸ لیتر را به همراه خواهد داشت. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین ون اینرودز بهمن موتور قادر است تا ۷۲۵ کیلوگرم بار را نیز حمل کند.

از مجموع امکانات این ون می‌توان به یک نمایشگر لمسی 9 اینچی، دوربین پارک، سیستم تهویه مطبوع، چراغ روشنایی روز، دو کیسه هوای برای سرنشینان جلو، نمایشگر فشار باد تایرها TPMS، فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب به همراه سیستم ترمز ضد قفل ABS اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*