شرایط فروش ونوسیا وی آنلاین

شرایط فروش ونوسیا وی آنلاین در مهر ماه 1403 اعلام شد

شرکت مکث موتور با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش نقدی کراس اوور ونوسیا وی آنلاین در مهر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح فروش جدید محصولات شرکت مکث موتور که از تاریخ 26 مهرماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد، کراس اوور وارداتی ونوسیا وی آنلاین با شرایط فروش فوق‌العاده نقدی و با موعد تحویل 90 روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. از شما دعوت می‌کنیم تا در این بخش از اخبار خودرو با اعلام جزئیات این طرح همراه گجت نیوز باشید.

جدول شرایط فروش نقدی ونوسیا وی آنلاین مکث موتور – مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش ونوسیا وی آنلاین

براساس این طرح، کراس اوور ونوسیا وی آنلاین با قیمت پایه 1 میلیارد و 762 میلیون و 259 هزار تومان و قیمت مصوب فروش 2 میلیارد و 245 میلیون و 300 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل خودرو نیز 90 روز کاری پس از ثبت‌نام و تأیید واریز وجه خواهد بود

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مکث موتور به نشانی https://www.maxmotorco.com و یا نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کنند.

مشخصات فنی و امکانات Venucia V-Online

این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) و با حدلکثر توان ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۶۰ نیوتن متر بهره میبرد. مجموع این توان از طریق از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل کند. سیستم تعلیق محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون و محور عقب از نوع مولتی لینک است. همچنین شتاب صفرتاصد این کراس اوور 8.8 ثانیه و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر برساعت است.

از مجموع آپشن‌های ونوسیا وی آنلاین می‌توان به چهار کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سقف پانارومیک، صندلی برقی راننده، دوربین ۳۶۰ درجه با سنسور فاصله از مانع، سنسور نور و باران، نمایشگر 24 اینچی یکپارچه کلاستر و اطلاعات و سرگرمی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، فیلتر پاکسازی هوای کابین، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ های آلومینیومی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، دسته دنده الکتریکی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ‌ها و… نام برد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*