در بخش چند‌نفره اکس باکس 360 رایگان بازی کنید!

در بخش چند‌نفره اکس باکس 360 رایگان بازی کنید!

عملکرد اخیر مایکروسافت چه در مصاحبه‌ها و چه صفحات اجتماعی همواره نشان‌دهنده پایدار بودن حمایتش از کنسول نسل هفتمی خود بوده است. روز گذشته خبری مبنی بر رایگان بودن بخش چندنفره برخی از بازی‌های ویدیویی برای دارندگان کنسول اکس باکس 360 منتشر شد که باری دیگر سبب به وجد آمدن طرفداران و تحسین بازی‌بازان گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر با گجت نیوز در ادامه مطلب همراه باشید.

همان‌طور که اطلاع دارید برای انجام بازی چندنفره یا Multiplayer در اکس باکس 360 (Xbox 360) نیازمند اشتراک طلایی هستید؛ اما اگر تمایل به انجام بازی آنلاین بدون اشتراک طلایی هستید، این بهترین فرصت برای شما محسوب می‌شود؛ چراکه در اواخر این هفته قادر به لذت استفاده از بخش آنلاین به‌صورت کاملاً رایگان هستید.

بر طبق گفته آقای Major Nelson در صفحه توییتر خود، دارندگان کنسول اکس باکس 360 که فاقد اشتراک طلایی هستند، می‌توانند از 1 تا 3 آوریل به‌صورت رایگان به انجام بخش آنلاین بازی‌های Halo 4، Minecraft،FIFA 16 و Battlefield Hardline مشغول شوند.

این عمل مایکروسافت بسیار قابل ستودن است چراکه باوجود مباحث و حاشیه‌های فراوان پیرامون کنسول اکس باکس وان هنوز هم طرفداران و دارندگان کنسول نسل هفتمی خود را فراموش نکرده و با ایجاد چنین فرصت‌های طلایی مانع نشستن خاک بر روی کنسول اکس باکس 360 شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*