لکسوس ES200

فروش لکسوس ES200 در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان

لکسوس ES200 به زودی از طریق سامانه خودروهای وارداتی جانبازان به دست متقاضیان خواهد رسید. این خودرو دارای طراحی چشم‌نواز و امکانات پیشرفته است.

براساس جدیدترین اخبار خودرو، شرکت آذریوردسال به‌زودی خودروی لکسوس ES200 را به‌طور ویژه برای جانبازان ۷۰ درصد، وارد بازار ایران خواهد کرد. این تصمیم در پی درخواست‌های مکرر جهت واردات خودروهای لوکس برای جانبازان گرفته شده است. پیش بینی می‌شود که در آینده بازار کشور میزبان محصولات بیشتری از برند لکسوس باشد.

لکسوس ES200

با توجه به قوانین واردات خودرو، شرکت‌های واردکننده مجاز به دریافت ۱۵ درصد از مبلغ خودرو به‌عنوان سود و هزینه‌های مرتبط با واردات هستند. اما شرکت آذریوردسال برای کاهش هزینه‌های جانبازان خریدار، تنها ۱۰ درصد از این مبلغ را دریافت خواهد کرد. این تخفیف ۵ درصدی به جانبازان امکان می‌دهد خودروی لوکس لکسوس ES200 را با قیمت تمام شده کمتری تهیه کنند. قیمت و ارزش گمرکی این خودرو ۳۵ هزار یورو تعیین شده است.

بررسی طراحی، مشخصات فنی و امکانات لکسوس ES200

قلب تپنده این سدان لوکس، یک موتور ۲ لیتری است که توانایی تولید ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۰۶ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو برعهده یک جعبه‌دنده CVT نسل جدید گذاشته شده است. حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است. همچنین این سدان به ازای هر صدکیلومتر ۶.۲۱ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

سیستم تعلیق این خودرو از نوع مک‌فرسون در جلو و مولتی‌لینک در عقب است که تجربه رانندگی راحت و نرمی را به همراه دارد. این ترکیب فنی، به ویژه در جاده‌های طولانی، سواری آرام و دلنشینی را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند.

لکسوس ES200

طراحی داخلی لکسوس ES200 با سبک مدرن و مینیمالیستی، جلوه‌ای شیک و لوکس به خودرو بخشیده است. همچنین، استفاده از مواد باکیفیت در تمام اجزای داخلی، حس راحتی و تجربه‌ای ممتاز را به ارمغان می‌آورد. از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سانروف، صندلی‌های چرمی، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، شارژر بی‌سیم و صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی اشاره کرد.

در زمینه ایمنی، لکسوس ES200 به فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری، رادار نقطه کور و کنترل پایداری تجهیز شده است که سطح بالایی از امنیت را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کنند.

در گجت نیوز بخوانید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*