تلویزیون Redmi Smart X

مدل ۲۰۲۵ تلویزیون Redmi Smart X شیائومی با فناوری‌های جذاب معرفی شد

شیائومی با رونمایی از تلویزیون هوشمند Redmi Smart X مدل 2025 با قابلیت‌های فنی و بصری پیشرفته و قیمت رقابتی برای بزرگان این حوزه خط و نشان کشید.

شیائومی طی روزهای اخیر به‌خاطر رونمایی از سری پرچمداران شیائومی 15 به‌عنوان نخستین گوشی‌های پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام سرتیتر اخبار تکنولوژی در سرتاسر دنیا بوده است. این مساله اما باعث نشده که کمپانی چینی از دیگر بخش‌های مهم فعالیت خود غافل شود. شیائومی به‌تازگی از مدل 2025 تلویزیون Redmi Smart X رونمایی کرده که با ارائه تکنولوژی‌های بصری پیشرفته با قیمتی بسیار مناسب پتانسیل تبدیل شدن به یک محصول ایده‌آل برای علاقمندان را دارد.

تلویزیون جدید ردمی در چهار اندازه مختلف 55 اینچی، 65 اینچی، 75 اینچی و 85 اینچی روانه بازار شده و مشخصات جذاب و قابل توجهی خواهد داشت.

مشخصات فنی تلویزیون Redmi Smart X مدل 2025

تلویزیون‌های هوشمند جدید ردمی همگی رزولوشن 4K معادل 3840 در 2160 پیکسلی داشته و حداکثر نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می‌کنند تا تجربه گیمینگ منحصربفردی ارائه دهند.‌ از سوی دیگر، این تلویزیون‌ها همچنین از HDR و فناوری آپ‌اسکیل کردن محتوای با رزولوشن پایین از طریق هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کنند و قادرند از طریق تکنولوژی MEMC motion compensation بلور حداقلی را حین تماشای محتوای با سرعت بالا تضمین کنند.

تلویزیون Xiaomi

سری تلویزیون‌های جدید ردمی همچنین قادر به نمایش 94 درصد طیف رنگی DCI-P3 بوده و دقت رنگی حرفه‌ای معادل ΔE≈2 را ارائه می‌دهند.‌ علاوه بر این، فناوری اختصاصی Qingshan Eye Care شیائومی هم تضمین‌کننده وارد شدن حداقل فشار به چشمان و ارائه تجربه بصری ایده‌آل در استفاده طولانی‌مدت خواهد بود.

تلویزیون Redmi Smart X همچنین از تراشه مدیاتک MT9655  بهره برده که چهار هسته پرداشی Cortex-A73 دارد. علاوه بر این، چهار گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از وای فای 7 نیز توانمندی‌های سخت افزاری این دستگاه را تضمین می‌کند. دستگاه جدید ردمی همچنین از وای فای 6 هم پشتیبانی می‌کند تا سریع‌تر و راحت‌تر به اینترنت متصل شود.

از دیگر ویژگی‌های فنی تلویزیون ردمی اسمارت ایکس 2025 همچنین می‌توان به پشتیبانی از نرخ رفرش متغیر (VRR)، مد خودکار تاخیر پایین (ALLM)، بلوتوث 5.2، ورودی‌های LAN و AV در کنار دو درگاه یو اس بی (USB 3 و USB 2) اشاره کرد. در این بین اسپیکرهای دوگانه 25 واتی با پشتیبانی از دالبی ویژن و DTS نیز سایر از مشخصات و قابلیت‌های دستگاه جدید شیائومی به شمار می‌روند.

تلویزیون Redmi Smart X

تلویزیون ردمی همچنین از جدیدترین نسخه از هایپر او اس پشتیبانی کرده و به دستیار هوشمند XiaoAI برای اجرای فرامین صوتی مجهز است. به این ترتیب می‌توان Redmi Smart X را به‌سادگی به اکوسیستم منزل هوشمند شیائومی متصل کرد و از هماهنگی آن با دیگر دستگاه‌های هوشمند این کمپانی لذت برد. بعلاوه، پشتیبانی از قابلیت پخش محتوا از طریق NFC باعث خواهد شد که بتوانید به‌راحتی محتوای گوشی، تبلت یا لپتاپ خود را روی این تلویزیون میرور کرده و تماشا کنید.

مدل 55 اینچی تلویزیون Redmi Smart X قیمتی 310 دلاری دارد؛ درحالیکه برای خرید مدل‌های 65 و 75 و 85  اینچی آن به‌ترتیب باید 393 دلار، 533 دلار و 674 دلار پرداخت کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
تلویزیون شیائومی EA43 با قیمت 112 دلار معرفی شد تلویزیون های جدید سری X Pro QLED شیائومی با طراحی چشم‌نواز از راه رسیدند پروژکتور رومیزی جدید شیائومی، می‌تواند جایگزین تلویزیون شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*