تبلت جدید اوپو

تبلت جدید اوپو برای رقابت با آیپد اپل از راه رسید

تبلت جدید اوپو با نام Oppo Pad 3 Pro به همراه هدفون بی سیم TWS جدید Enco X3 معرفی شدند. در ادامه با مشخصات این دو محصول جدید آشنا می‌شویم.

به‌تازگی در جدیدترین اخبار تکنولوژی خوانده بودیم که برند اوپو از سری گوشی های فایند ایکس 8 – Oppo Find X8 با دوربین‌های چشمگیر و چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9400 رونمایی کرد. در همین رویداد، تبلت جدید اوپو با نام Pad 3 Pro به‌همراه هدفون بی سیم TWS با نام Enco X3 نیز معرفی شدند. تبلت اوپو پد 3 پرو در واقع همان وان پلاس پد 2 با نامی جدید است که حالا تحت برند Oppo و در دو رنگ جدید به بازار عرضه می‌شود. هدفون بی سیم Enco X3 نیز دقیقا مشابه وان پلاس بادز پرو 3 بوده و فقط لوگوی روی قاب آن عوض شده است.

مشخصات تبلت جدید اوپو پد 3 پرو

تبلت جدید اوپو پد 3 پرو وارد بازار چین شده و مشخص نیست که آیا به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه پیدا می‌کند یا خیر. جالب اینجاست که وان پلاس پد 2 نیز اکنون در فروشگاه‌های بازار چین موجود است و این شباهت می‌تواند برای خریداران، گیج‌کننده باشد. این تبلت به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده و از نمایشگر ال سی دی 12.1 اینچی با نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتزی بهره می‌برد. باتری 9510 میلی‌آمپرساعتی، انرژی لازم برای این تبلت را تامین می‌کند و رابط کاربری ColorOS 14.1 نیز روی این دستگاه، اجرا می‌شود.

تبلت جدید اوپو

اوپو Pad 3 Pro در رنگ‌های آبی (Night Blue) و طلایی (Dawn Gold) به بازار عرضه می‌شود و قیمت اولیه آن 3299 یوان معادل حدود 460 دلار برای نسخه 8/256 گیگابایتی اعلام شده است. نسخه 12/256 گیگابایتی با قیمت 3599 یوان معادل 505 دلار و نسخه 16/512 گیگابایتی با قیمت 3999 یوان معادل 560 دلار به فروش خواهند رسید. همچنین قرار است نسخه‌ای با رم 16 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایت نیز به بازار عرضه شود که قیمت آن 4999 یوان معادل حدود 630 دلار اعلام شده است.

برای مقایسه بد نیست بدانید که وان پلاس پد 2 در فروشگاه Oppo China حدود 200 یوان یا 28 دلار ارزان‌تر است؛ اما نسخه پایه آن از حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی 8/128 گیگابایتی بهره می‌برد و خبری از نسخه 1 ترابایتی برای آن نخواهد بود.

تبلت جدید اوپو

وضعیت برای هدفون بی سیم اوپو Enco X3 کمی قابل درک‌تر است؛ چرا که هدفون وان پلاس بادز پرو 3 دیگر به بازار چین عرضه نمی‌شود و هدفون بی سیم جدید اوپو، در واقع جایگزین آن شده است. در این هدفون TWS، لوگوی اوپو را روی لولا در پشت کیس شارژ مشاهده می‌کنیم و حالت‌های ANC و DAC تطبیقی و همچنین قابلیت Dynaudio Tuning نیز در آن موجود هستند.

هدفون بی سیم جدید اوپو

هدفون بی سیم اوپو انکو ایکس 3 در حال حاضر فقط در بازار چین موجود است، اما وان پلاس بادز پرو 3 در بازارهای بین‌المللی نیز به فروش می‌رسد. قیمت هدفون بی سیم جدید اوپو برابر با 999 یوان معادل 140 دلار تعیین شده و احتمالا در آینده نزدیک، گزینه ارزان‌تری از آن بدون قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم، روانه بازار خواهد شد.

همچنین بخوانید:
گوشی های اوپو با آپدیت ColorOS 15 به آیفون تبدیل می‌شوند + عکس اوپو از گوشی های رینو ۱۲ و رینو ۱۲ پرو با نمایشگر ۴ لبه خمیده و طراحی نازک رونمایی کرد اوپو A1s برای تغییر در بازار میان‌رده‌های معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*